Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 14.10.2011 kello on 20:37 ---Anteeksi Doro. Olen ymmärtänyt jotta eläkkeellä olet.
Miten voit tietää mikä päivä on. ;)
Minäkin joudun välillä vaimolta tarkistamaan
päivän, kun en ihan varma ole. :D
--- Lainaus päättyy ---
No kun olin pelaamassa bocciaa ja tänään ei ole tiistai joka on toinen pelipäivä viikolla. ;D
Ja eläkkeellä olen ollut jo vähän yli 8 vuotta.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 14.10.2011 kello on 18:35 ---Iltasanomien sivuilla oli tänään juttua, ettei
tähän aikaan vuodesta kannata täyttää tankkia
täyteen diseliä.
Jos tulee kovat pakkaset yht äkkiä niin voi lisätä
talvilaatua joukkoon, niin saa koneen käyntiin
ja toimii.
Kesälaatu ei kestä montaa pakkasastetta.
Tämä vain tiiseli autoille.
--- Lainaus päättyy ---
Meinaavatko, että heti tulee yli 15:sta asteen pakkaset?
Onneva:
Meillä on kioski lämmin mut pimeetä on. Laturi on sipannu ja akku tyhjä. Valot ja vesipumput toimii akun kautta. Huomenna tutkitaan päivänvalossa mikä on akun purkanu viikon aikana ja mikä on oikosulussa jne. Isäntä tuli just saunasta ja muisti, että onhan meil jouluvalot. Niitä viritetään sisälle :) Otsalamput päässä on vähän tylsä istua ja kuunnella radiota. Koomisinta täs on että ollaan Vantaan Tallin valojuhlilla! Juu, pihassa palaa kynttilöitä. :D :D
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Onneva - 14.10.2011 kello on 20:59 ---Meillä on kioski lämmin mut pimeetä on. Laturi on sipannu ja akku tyhjä. Valot ja vesipumput toimii akun kautta. Huomenna tutkitaan päivänvalossa mikä on akun purkanu viikon aikana ja mikä on oikosulussa jne. Isäntä tuli just saunasta ja muisti, että onhan meil jouluvalot. Niitä viritetään sisälle :) Otsalamput päässä on vähän tylsä istua ja kuunnella radiota. Koomisinta täs on että ollaan Vantaan Tallin valojuhlilla! Juu, pihassa palaa kynttilöitä. :D :D
--- Lainaus päättyy ---
Kerro vähän selkokielisemmin, kun nyt ei mennyt jakeluun minulla? Siis onko vaunu lämmin ja mikä sitä lämmittää? Miten akku voi olla sipannut jos lämmitin toimii? Veikkaan sulakevikaan.
Onko Dometik muuntaja käytössä?
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Onneva - 14.10.2011 kello on 20:59 ---Otsalamput päässä on vähän tylsä istua ja kuunnella radiota.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllähän aikuislle muutakin tekemistä pimeässä löytyy :-X
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta