Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
tapani pokkinen:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 4.10.2011 kello on 21:02 ---Tule takaisin niin kauan kuin minäkin olen täällä!
Viimeistään lauantaina Tsekkiin. :D
--- Lainaus päättyy ---
Elä käännä veistä haavassa >:(
Ei vaitiskaan, pidä hyvä loma ja tuo ilmat keväällä tullessasi ;D
Duster:
Do dii ny o kulkimes uuvet hehkut ja kelpaa ajella. Biltemallakin tuli pikkasen "törsättyä" ostin kulkimeen yhen yleismittarin (vaikka onhan noita ennestään kait 4kpl, kaikkien olin-ja elonpaikasta ei tarkkaa tietoa), viime pyhänä simahti ed. kaasukolvi joten uusihan piti hankkia het ko blitemalle pääs, no tarttuihan sielt vähä muutakin mukkaa.....
sipu:
kukas täällä just valitteli , et oli saanut kaamean lentsun puristuksen ... nyt se iski minuunkin .. eipä täs muuta , kuin pitää varoa näitä Orgin sivuja näin lentsu aikkaan , kun tartunta tulee laakist .. dodiin do .. eikun yskimään .. varokaa pisaroita :-\
Turhan Höpöttäjä:
Lentsu, Flunssa = Koskenkorvan puutostauti. ;)
hartsakoski:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 6.10.2011 kello on 10:13 ---kukas täällä just valitteli , et oli saanut kaamean lentsun puristuksen ... nyt se iski minuunkin .. eipä täs muuta , kuin pitää varoa näitä Orgin sivuja näin lentsu aikkaan , kun tartunta tulee laakist .. dodiin do .. eikun yskimään .. varokaa pisaroita :-\
--- Lainaus päättyy ---
Sori vaan sipu,minähän se olin :(.Loppuviikon olen saikulla,mutta jospa se tästä tauti paranis.Liikkeellä tätä kuuluu olevan,ja kovasti.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta