Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (404/1276) > >>

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  4.10.2011     kello on 21:02 ---Tule takaisin niin kauan kuin minäkin olen täällä!

Viimeistään lauantaina Tsekkiin.  :D

--- Lainaus päättyy ---

Elä käännä veistä haavassa >:(

Ei vaitiskaan, pidä hyvä loma ja tuo ilmat keväällä tullessasi ;D

Duster:
Do dii ny o kulkimes uuvet hehkut ja kelpaa ajella. Biltemallakin tuli pikkasen "törsättyä" ostin kulkimeen yhen yleismittarin (vaikka onhan noita ennestään kait 4kpl, kaikkien olin-ja elonpaikasta ei tarkkaa tietoa), viime pyhänä simahti ed. kaasukolvi joten uusihan piti hankkia het ko blitemalle pääs, no tarttuihan sielt vähä muutakin mukkaa.....

sipu:
kukas täällä just valitteli , et oli saanut kaamean lentsun puristuksen ... nyt se iski minuunkin  .. eipä täs muuta , kuin pitää varoa näitä Orgin sivuja näin lentsu aikkaan , kun tartunta tulee laakist  .. dodiin do ..  eikun yskimään .. varokaa pisaroita   :-\

Turhan Höpöttäjä:
Lentsu, Flunssa = Koskenkorvan puutostauti.  ;)

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu -  6.10.2011     kello on 10:13 ---kukas täällä just valitteli , et oli saanut kaamean lentsun puristuksen ... nyt se iski minuunkin  .. eipä täs muuta , kuin pitää varoa näitä Orgin sivuja näin lentsu aikkaan , kun tartunta tulee laakist  .. dodiin do ..  eikun yskimään .. varokaa pisaroita   :-\

--- Lainaus päättyy ---
Sori vaan sipu,minähän se olin :(.Loppuviikon olen saikulla,mutta jospa se tästä tauti paranis.Liikkeellä tätä kuuluu olevan,ja kovasti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View