Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (398/1276) > >>

K.E.V:
Kaverini omisti Plasman ja vaihtoi samankokoisen lcd:n. Helenin (HelsinginEnergian) lasku pieneni 40% Kysyi minulta miksi  :o
Katsoin tyyppikilpeä ja kerroin 485w > 109w/h ja oot kattonu paljo töllöä  ;)

K.E.V:
aikoinaan oli Plasmoissa paljon vikoja, saivat vähän "mainetta" siitä. Useissa niistä sairaanhyvä kuva kuitenkin  ::)

migel:
Itellä päällä miltei koko ajan,-en tiedä kulutusta mutta samaan syssyyn ne kaikki menee-aina liikaa- vuosikulutus sellaista 48000kwh...siis kallista :-X :-X :-X

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 30.09.2011     kello on 21:34 ---Toivottavasti et plasma tv:tä.

--- Lainaus päättyy ---
Led Tv se on (Sony 46" Teräväpiirto-TV KDL-NX713, Takuu 5vuotta). Pari kaveria jotka rämpsyttelee henkseleitään TV:n tietämyksellään, soitti aamulla minulle, kun tiesi että minulla on 25 vuotta vanha TV, että kipin kapin kauppaan. On muuttomyynti ja alennus -52%. Minä kun en telkoista ymmärrä, niin kävin ostamassa. :D

Ipsu:
Kukkuu..

Tähän se tais loppua meidänkin vaunuilu, kun ei enää viikonloppuihin olla koko perhe kasassa. Ne on nuo ihkaihanat vuorotyöt..
Vaunu meni kirkkaasti katsastuksesta läpi, vaikka ensin näytti hieman huonolta. (Yksi pultti esti jarrujen toiminnan ja kun se poistettiin, niin johan jarrutti). Tarkotus olis viedä vaunu katon alle, pois syyssateiden alta. Katsellaan sitten taas talven tullen jos matkaan päästäisiin.

Aamu on tässä mennyt 5 lapsen kanssa. 3-, 4-, 5- ja 8- vuotiaat tytöt ja 10-v. poika (pari lainalasta yökylässä). Vauhtia riittää. Ja aamulla ihailtiin tosta keittiön ikkunasta kun neljä peuraa pisteli tossa pellolla aamupalaa. 11 vuotta tässä on asuttu enkä ole ennen tossa peuroja nähnyt, mietin että mahtaakohan ne kulkea lähemmäs ihmisasutusta, koska seudun susikanta kasvaa..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View