Ja vasen näyttäis olevan.
Mutta liittäessäni kuvaa jäin ihmettelemään
kun aikaisemmin on hyväksynyt kuvakokona
800, nyt hyväksyi vain 640. Olen vallan hämmästynyt.
![]() Ja vasen näyttäis olevan. Mutta liittäessäni kuvaa jäin ihmettelemään kun aikaisemmin on hyväksynyt kuvakokona 800, nyt hyväksyi vain 640. Olen vallan hämmästynyt. kolistelemaan sarviaan. Mutta liittäessäni kuvaa jäin ihmettelemään Kuvatiedoston maksimi koko on 450k, suuremmat tulisi laittaa tuonne gallerian puolelle (josta voi sitten linkittää kuvan tänne jos haluaa). ![]() ![]() ELÄMÄNOHJEITA SAVOKSI: Liian paljo hyvvee on ihanoo. Anna kaekkes, vua elä periks. Kompastelu voep estee kuatumisen. Joka ihteensä luottaa, se kykysä tuploo. Elämän tarkotus on murheen karkotus. Naara ittelles ennen kun muut kerkijää. Ikkee tulloo, vuan vanahaks ei tarvihe tulla. Huominen on monasti viikon kiireisin päevä. Jos mieles tyhjenöö, elä unneuta katkasta iäntä. Lukemalla ee uimaan opi, vetteen se on mäntävä. Ne tekköö, jotka ossoo -jotka ee ossoo, ne arvostelloo ![]() Täällä näköjään. Kun noilla kulmilla olet niin käyppäs katsomassa onko meidän vanha "lempibaari" vielä hengissä. Hautajärven piskuisessa kylässä on baari joka aukeaa noin... ja menee kiinni noin....? Pöydillä kukkia ja liinat, ja kun otat uuden oluen on pakko ottaa myös uusi lasi Muutoin ei tipu toista olutta ![]() Meidän kummityttö "bluesin kultakurkku" joukkioineen kuuntelin heittii aamutv 1 seltä tänään ja arvaa .. olin haltioissani .. olen nyt niin FANI ![]() Alkaa luontoonkin vähitellen ilmaantua syysvärit. |