Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (37/1276) > >>

joo o:
Kyllä pitäisi olla aitoa rasvatonta kunnon pihvilihaa. Sitä ei ole lihotettu vaan se on saanut syödä samaa kuin emolehmätkin ja kasvaa emolehmien ja omien vasikoidensa kanssa, joita jätettiin kasvamaan emolehmiksi 3 kpl.
Taustalla Onnin jälkeläisiä.

sipu:
meidän ONNI :D

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: joo o - 23.01.2011     kello on 13:01 ---Kyllä pitäisi olla aitoa rasvatonta kunnon pihvilihaa. Sitä ei ole lihotettu vaan se on saanut syödä samaa kuin emolehmätkin ja kasvaa emolehmien ja omien vasikoidensa kanssa, joita jätettiin kasvamaan emolehmiksi 3 kpl.
Taustalla Onnin jälkeläisiä.

--- Lainaus päättyy ---

Onko sonnisi kuinka  ärmäkkä luonteeltaan? Uskallatka mennä lähelle ja kuinka ulkopuolisen päästää?

joo o:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 24.01.2011     kello on 10:14 ---Onko sonnisi kuinka  ärmäkkä luonteeltaan? Uskallatka mennä lähelle ja kuinka ulkopuolisen päästää?

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä on luonteeltaan kiltti, mutta kun on sarvet niin ei sitä kaulasta taputtele niinkuin sarvettomia olen taputellut. Viereen voi kyllä mennä, mutta kun tuon kokoinen vaikka vaan kääntää päätään katsoakseen muualle niin sarvia täytyy varoa. ;D
Eilen sonnipoika käveli itse autoon, näytti autokuski vähän aristavan. Olin kyllä itsekkin tyytyväinen kun Onni ei päättänyt kääntyä takaisin, ei sitä väkisin mihinkän ohjaa.

Tässä oli sonni mitä voi taputella mistä vaan.

migel:
Fucking helvete! Taas työviikko edessä ??? ??? ???

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View