Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
vesako:
Metsä täynnä kanttarelleja. Mustat torvisienet
nousee jo esille, viikonpäästä niitä
pannulle.
Herkkutatteja ei vielä ole.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 12.08.2011 kello on 14:24 ---se on nyt sit meikkäki puhallutettu .. ekaa kertaa elämässäin sininpukuvirkavalta puhalutti ... ihan oli uutta teknologiaa oleva vekotin .. sinne koneeseen päin kun puhalsi ... niin näytti O .. toleranssii ..oli muuten sit niin namunen polliisipoika , et oisin voinu vaiks puhallella uusseemmanki kertaa :-* ... toivoteltiin vain puolin sun toisin hyvää matkaa ja mä hälle kyl hyvää työpäivää :)...suabbikin kuljetti tonne ja tänne ,eikä ollut propleemii ..jotta tää päivä tuntuu kaikin puolen menevän loistavaste .. viel ko jaksais hiukka pölyijen kans vehdat sillee kevyesti .. niin eipä siin muuta sit ois ... niinno tietty ..hyvä ruoka parempi mieli .. se vielä.. niin voikin alkaa ehtooks ... :)
--- Lainaus päättyy ---
Olin joskus jollakin messuilla. Ulkona oli poliisilla vapaaehtoinen puhallus. Hörppäsin puoli litraa keppanaa. Menin puolen tunnin päästä puhaltamaan. Ei ollut lähellekkään kiellettyä määrää veressä. En ole kokeillut kahta pulloa keppanaa ja ajoon, voisi olla liikaa. Mutta yksi pullo olutta on tullut reissussa ruokailun yhteydessä otettua, monet kerrat, ja ajoon. Minulla näin, monella varmasti toisin. ;)
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 12.08.2011 kello on 14:45 ---Olin joskus jollakin messuilla. Ulkona oli poliisilla vapaaehtoinen puhallus. Hörppäsin puoli litraa keppanaa. Menin puolen tunnin päästä puhaltamaan. Ei ollut lähellekkään kiellettyä määrää veressä. En ole kokeillut kahta pulloa keppanaa ja ajoon, voisi olla liikaa. Mutta yksi pullo olutta on tullut reissussa ruokailun yhteydessä otettua, monet kerrat, ja ajoon. Minulla näin, monella varmasti toisin. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Minä, eräänä lauantai aamuna en uskaltanut ajaa.
No, rva ajoi ja oli ratsia.
Pyysin saada minäkin puhalttaa, ei suostunut. :(
Harmi, olisin minäkin mielelläni ajanut.
Mielestäni olisi hyvä jos halukaat saisi
kokeen tehdä niin halutessaan.
K.E.V:
Kerran oli nuorena saunantekotalkoot. Vierähti aamupuolelle. Seuraavana päivänä olin sattuneesta syystä kyydissä ja ratsiassa kysyttiin saako kaveri puhaltaa. Sai ja 2,6 puoliltapäivin.... ;D
janitkon:
Varmaan ollut ihan kiva ilta...jos muistais jotain. Toi 2.6 seuraavana päivänä viittaa kyllä joko ihan tolkuttomaan humalaan edellisenä iltana taikka sitten aamun jatkoja.
Ei herneitä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta