Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (347/1276) > >>

Dorotea:
Tai Kohtauspaikalle.

http://www.sfc-kohtauspaikka.com/etusivu/index.php?option=com_content&view=article&id=45&Itemid=53

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 11.08.2011     kello on 21:16 ---Tai Kohtauspaikalle.

http://www.sfc-kohtauspaikka.com/etusivu/index.php?option=com_content&view=article&id=45&Itemid=53

--- Lainaus päättyy ---
No siellä on kyttäysmeininki josta en kyllä tykkää yhtään.Ja sellanen lappuviidakko että oksat pois. :P

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 11.08.2011     kello on 21:21 ---No siellä on kyttäysmeininki josta en kyllä tykkää yhtään.Ja sellanen lappuviidakko että oksat pois. :P

--- Lainaus päättyy ---

No niistä lapuista ei kannata välittää. Paras ottaa huumorilla ne. Muuten en siellä ole kyttäysmeininkiä huomannut. Paikkana vallan mukava, väljä ja rauhallinen.

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 11.08.2011     kello on 21:26 ---No niistä lapuista ei kannata välittää. Paras ottaa huumorilla ne. Muuten en siellä ole kyttäysmeininkiä huomannut. Paikkana vallan mukava, väljä ja rauhallinen.

--- Lainaus päättyy ---
No tuota et ole huomannu kun tekee yön hiljaisina tunteina.Ja kyllä tuo kyttäys juttu on jo ihan kaikkien tiedossa.Mua nuo laput ihan v..taa kun ei voida luottaa siihen että ihmiset voisivat käyttäytyä ihan maalaisjärjellä... :-[ :-[ :-[

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 11.08.2011     kello on 21:38 ---No tuota et ole huomannu kun tekee yön hiljaisina tunteina.Ja kyllä tuo kyttäys juttu on jo ihan kaikkien tiedossa.Mua nuo laput ihan v..taa kun ei voida luottaa siihen että ihmiset voisivat käyttäytyä ihan maalaisjärjellä... :-[ :-[ :-[

--- Lainaus päättyy ---

Olin kyllä kuullut siitä, mutta olen varmaan silloin nukkunut. Ei ole omakohtaisia kokemuksia siitä. Toki hymyilytti ne laput siellä eri puolella aluetta. ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View