Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
RR:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 10.08.2011 kello on 16:35 ---Esikoinen lähtee ensi viikolla kouluun ja sen kunniaksi ostettiin pojalle oma kännykkä. TM:ssä on mitattu valmiusajaksi ko. puhelimelle kaksi viikkoa ja yhtämittaista puheaikaa 19 tuntia ja on taatusti pölyn/vedenkestävä, IP67-standardin täyttävä puhelin.
Kuulemma erämiesten puhelin.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on vastaava jenkkimalli, Sonim. Tuossa on kolmen vuoden rajoittamaton takuu, eli ne kai korvaa sen vaikka se olisi jäänyt katujyrän alle, jos se siitä hajoaa. Kaveri on ajanut täydellä hiacella asfaltilla tuommosen yli. Ei tullut edes naarmuja.
Peruspuhelimena toimii ihan hyvin, nettiin ei kannata edes yrittää ja tekstiviestit on jääneet aika vähiin.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 10.08.2011 kello on 18:53 ---Viritetyllä mopolla ajamisesta. Rakenteellinen nopeus 45 km/h.
--- Lainaus päättyy ---
No, jos se mopo on viritetty niin uskoisin että silloin sen rakentteelinen nopeus on jotain muuta kuin 45km/h...
Eli silloin se ei ole enää mopo ;)
99:
--- Lainaus käyttäjältä: RR - 10.08.2011 kello on 19:28 ---Mulla on vastaava jenkkimalli, Sonim. Tuossa on kolmen vuoden rajoittamaton takuu, eli ne kai korvaa sen vaikka se olisi jäänyt katujyrän alle, jos se siitä hajoaa. Kaveri on ajanut täydellä hiacella asfaltilla tuommosen yli. Ei tullut edes naarmuja.
--- Lainaus päättyy ---
Aikoinaan Iltalehden testissä ajoivat pikkukuorkilla tuommoisen Samsung b2700:sen yli, ilman vaurioita.
JJJ:
Puskaparkissa Pyhtään absilla ::)
Alan:
Ja minä Ranualla Zoo Campingilla. Olipa pikkuinen sauna ja pesutilat, mutta saipas löylyt.
Tästä pitäisi huomenna etelään, mutta mihin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta