Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (341/1276) > >>

Weicco:
Mainostoimiston ukko teki tällaisen t-paidan ominpäin vaan malliksi että millainen on painojälki. Muokkaamme kuvaa vielä mieluisammaksi. Otetaan myös vastaan ehdotuksia millainen logo ois paitaan passeli.

Paitamalleja ja värejä on useita. Mustaan paitaan on nyt valkoisella painettu koska sininen ei siitä hyvin erotu.

Paitojen hintoja saan selville kun on logon malli selvä

JPVäisänen:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 10.08.2011     kello on 15:14 ---Mainostoimiston ukko teki tällaisen t-paidan ominpäin vaan malliksi että millainen on painojälki. Muokkaamme kuvaa vielä mieluisammaksi. Otetaan myös vastaan ehdotuksia millainen logo ois paitaan passeli.

Paitamalleja ja värejä on useita. Mustaan paitaan on nyt valkoisella painettu koska sininen ei siitä hyvin erotu.

Paitojen hintoja saan selville kun on logon malli selvä

--- Lainaus päättyy ---
Paita on tommosenakin jees mutta auringonpaisteella helevetin kuuma....minä oon suosinu tänäkesänä valakosta hihatonta, melekeen painipaitaa jossa joku kuvatus rinnassa.
Ehtotan jotain vaaleampaa väriä paidalle.

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: KaljuPääVaanari - 10.08.2011     kello on 15:23 ---Paita on tommosenakin jees mutta auringonpaisteella helevetin kuuma....minä oon suosinu tänäkesänä valakosta hihatonta, melekeen painipaitaa jossa joku kuvatus rinnassa.
Ehtotan jotain vaaleampaa väriä paidalle.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä minäkin sen valakosena otan mieluummin tulee logon siniset värit esiin. mutta tuo oli vaan painojäljestä näyte.

ihaa:
Esikoinen lähtee ensi viikolla kouluun ja sen kunniaksi ostettiin pojalle oma kännykkä. TM:ssä on mitattu valmiusajaksi ko. puhelimelle kaksi viikkoa ja yhtämittaista puheaikaa 19 tuntia ja on taatusti pölyn/vedenkestävä, IP67-standardin täyttävä puhelin.

Kuulemma erämiesten puhelin.

Dorotea:
Hyvä ostos, näyttäisi olevan tämä puhelin, Samsung Xcover 271.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View