Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (329/1276) > >>

Weicco:
nyt lähtee nukkuun. hyvät yöt

Alan:
Myin aamutuimaan markiisin ja sivuseinät melkein naapuriin.

Vähän kirpaisi, kun menivät halvalla, mutta hyvään kotiin ja kehtasi kanssa myydä kun olivat siistit ja kunnossa.

Nyt passaa reissata reilun viikon ilman budjettimurheita.  :D

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  1.08.2011     kello on 12:09 ---Myin aamutuimaan markiisin ja sivuseinät melkein naapuriin.

Vähän kiroaisi, kun menivät halvalla, mutta hyvään kotiin ja kehtasi kanssa myydä kun olivat siistit ja kunnossa.

Nyt passaa reissata reilun viikon ilman budjettimurheita.  :D

--- Lainaus päättyy ---

hienoo .. et raaskit myydä .. mä kun oon sellanen hampsteri , etten raaski mistään luopua .. nytkin ois muutrama vähän filaroitui filarei ihan ylimääräsin autotallis ja ei vaan saa kaupattuu .. jot uniikki miesten sähköpyörä ja tunturi citymaasturi naisten pyörä uuden veronen .. saa kyselä , jos kiinostaa ..  :)

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu -  1.08.2011     kello on 12:17 ---hienoo .. et raaskit myydä .. mä kun oon sellanen hampsteri , etten raaski mistään luopua ..saa kysellä , jos kiinostaa ..  :)

--- Lainaus päättyy ---

Nyt iski piru mun mieleen.."se" kiinnostaa aina..millä lähtee ::)

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 -  1.08.2011     kello on 12:34 ---Nyt iski piru mun mieleen..se kiinnostaa aina..millä lähtee ::)

--- Lainaus päättyy ---

se naisten pyörä joka on oikein suomenlipulla varustettu  eli kotimainen ois 250 e ja uniikki sähköpyörä peugeot lähtis 350 e .. tuleppa katsomaan jos liikut täällä päin  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View