Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (327/1276) > >>

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: ose - 31.07.2011     kello on 20:13 ---Keskityn jatkossa vain tämän org seuraamiseen.

--- Lainaus päättyy ---

Viisas päätös!

ihaa:
Innolla odotellaan töihin paluuta, enää 9 tuntia ja sitten startataan töihin. ;D

ose:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 31.07.2011     kello on 20:18 ---Voi hyvä ystävä.

Käy nyt ainakin välillä vaikka vaunun
kanssa jossain retkellä. ;)

Juu, mekin tuotiin tänään vaunu verstaan pihalle.
Tiedä mihin ensi viikonloppuna mennään, mutta
jonnekkin kyllä.

--- Lainaus päättyy ---
Juuri palattiin eteläsuomen turneelta, en mä vaunuhommia jätä, keskityn vain org ja poistuin infosta.

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: ose - 31.07.2011     kello on 20:26 ---Juuri palattiin eteläsuomen turneelta, en mä vaunuhommia jätä, keskityn vain org ja poistuin infosta.

--- Lainaus päättyy ---
No mikäs Ose infossa on alkanut nyppimään.Mulla alko jo aikaa sitten muutaman kirjoittajan toimesta meno maistumaan hanurilta notta enpä ole sinne kirjotellu aikoihin.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: ose - 31.07.2011     kello on 20:26 ---Juuri palattiin eteläsuomen turneelta, en mä vaunuhommia jätä, keskityn vain org ja poistuin infosta.

--- Lainaus päättyy ---

enemmäkseen mäkin täällä jutustelen .. kun täällä on niin kivaa ja tuttuu porukkaa .. niin oishan sielkii jos oisin useimmin katselemas kuka milloinkiin siel on .. mut tähän olen niin tyytyväine , et mitäs sitä turhaan nuppii sotkemaan eri sivustoil  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View