Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (32/1276) > >>

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 17.01.2011     kello on 20:50 ---Nyt nautitaan siitä vapaa-ajasta, kun ei enää tarvitse leivän perässä pitkin maailmaa juosta. ;D

--- Lainaus päättyy ---

PRKL. Nostaavat tuota eläkeikää aina
niin en koskaan siitä pääse nauttimaan.

Tänä vuonna piti päästä osa-aikaeläkkeelle,
mutta siirtivät parilla vuodella. >:(

moon:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 17.01.2011     kello on 20:48 ---Koko viikonko meinaat lomaa viettää.

...

Nautitaan siitä työstä mistä me
todellakin pidämme.

--- Lainaus päättyy ---
Nautitaan työstä, nimenomaan  ;D Joo, tuo loma on pakko. Piha pitää saada kesäkuntoon, talo maalattua, liiteriin pellit ym.

moon:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 17.01.2011     kello on 20:55 ---PRKL. Nostaavat tuota eläkeikää aina
niin en koskaan siitä pääse nauttimaan.

--- Lainaus päättyy ---
Sepä... mulla on tuohon nykyiseenkin eläkeikään niiin **lvetin pitkä aika, että en todellakaan jää sitä odottelemaan. YELiä maksellaan vähän, sijoitetaan kiinteään. Kiinteän omaisuuden turvaamasta sapatista saa päättää itse, siitä ei päätä Varmat eikä Ilmariset eikä mitkään muutkaan  ;D

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 17.01.2011     kello on 20:48 ---Koko viikonko meinaat lomaa viettää.

Minä pidin viime vuonna kolme päivää, no
liitin ne viikonloppuun. :D

Se on sitä yrittäjän vapautta.

Nautitaan siitä työstä mistä me
todellakin pidämme.

--- Lainaus päättyy ---
   Joo... Yrittäjällä on vapaata aikaa, mutta ei vapaa-aikaa !! ;D ;D ;D

Dorotea:
On se hyvä, että vaimokin lopulta pääsee "ansaitsemaan". Alkaa Kela maksamaan eläkettä, kun on ikää tullut riittävästi! ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View