Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 6.07.2011 kello on 23:38 ---Mielummin rantasarka haukipudas, paljon rauhallisempi ja jopa edullisempikin, tieten jos kaupungin melu kiinnostaa tai ei häiritse. Mua ei ainakaan saa nallikariin leirialueelle..
--- Lainaus päättyy ---
Nallikari on ihan sairaan yliarvostetun kallis mesta >:( Kerran siel oltiin teltalla ja järkky hinta yhest teltta yöstä >:(
Weicco:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 7.07.2011 kello on 08:18 ---Nallikari on ihan sairaan yliarvostetun kallis mesta >:( Kerran siel oltiin teltalla ja järkky hinta yhest teltta yöstä >:(
--- Lainaus päättyy ---
Sehän riippuu tilanteesta mikä on kallis ja mikä ei. Mun tilanteessa ois tullut kalliimmaksi rantasarka sen takia valinta oli nallikari. Rantasarkasta kun olis tehnyt 3 erillistä reissua oulun keskustaan ja lisäksi se aika jonka oisit autossa viettänyt ois tullu mulle kalliimmaksi.
Weicco:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 6.07.2011 kello on 11:07 ---illalla sinne .. nähdäänkös ?
--- Lainaus päättyy ---
Onko sipu vielä keskisellä
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 7.07.2011 kello on 11:00 ---Sehän riippuu tilanteesta mikä on kallis ja mikä ei. Mun tilanteessa ois tullut kalliimmaksi rantasarka sen takia valinta oli nallikari. Rantasarkasta kun olis tehnyt 3 erillistä reissua oulun keskustaan ja lisäksi se aika jonka oisit autossa viettänyt ois tullu mulle kalliimmaksi.
--- Lainaus päättyy ---
No juu...tosin mikkää sinänsä ol kallist..köyhäst vaa tunttu silt ;D ;D
kaitsute:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 6.07.2011 kello on 20:55 ---täällä on varmaankin... siis tuurin parkkiksel 100 auto/ vaunukuntaa ja koko ajan lisää tulee .. onnela oli täys jo tuos 18.50 .. jot tässä parkissa ootellaan , et kauppa aukeaa ... on se hyvä , et tuo tuuletin ja töllötinkin toimii akulla ja vielä toistaseks läppärissäkin on virtaa... jotta ei haittaa vaikka parkissa ollaankin ilman sähköä ... :)
--- Lainaus päättyy ---
Mitä epäilet, mahtuuko onnelan alueelle perjantai-iltana, vai joutuuko jonottamaan aamuun asti?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta