Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
vippe:
Mä rrrrakastan lämpöä! Olkoo vaan vaikka 35 astetta..vaikka töissä olenkin ni ihanaa kun on lämmintä!
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 9.06.2011 kello on 08:44 ---Mä rrrrakastan lämpöä! Olkoo vaan vaikka 35 astetta..vaikka töissä olenkin ni ihanaa kun on lämmintä!
--- Lainaus päättyy ---
kyl määkii ..mut kohtuudel sais ol tuotkii ...pient rajaa nois asteis ..jos mä haluun men oikke kuumaa niin sit meen saunaan ,mut en haluu tuntee kokoaikaa et olo on ku oisin saunas ..enkä mää nyyt mittä valit ..kuhan vaan kommentoin ...tai jos ihan hitusen niin täs ois ....va-li-va-li valitus valitus ... ;D ;D ;D
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 9.06.2011 kello on 08:56 --- ....va-li-va-li valitus valitus ... ;D ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Hyppää lampees!
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 9.06.2011 kello on 09:06 ---Hyppää lampees!
--- Lainaus päättyy ---
ei tarvii .. tääl sisäl alakerras on niin ihanan vilpost .. ropellit pääl ja lämpöpumppu on viilenninpumppu ... koht kyl meen kasteleen kukkii ym kasvei , mut sit takas ja lujaa sisätiloihin .. sekin hyvä puoli on , ettei tarvii tääl sisäl pelätä tuot auringonpistost ... eikä nestehukkaa .. eikä ruskettumist .. :D :D :D
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 9.06.2011 kello on 09:14 ---ei tarvii .. tääl sisäl alakerras on niin ihanan vilpost .. ropellit pääl ja lämpöpumppu on viilenninpumppu ... koht kyl meen kasteleen kukkii ym kasvei , mut sit takas ja lujaa sisätiloihin .. sekin hyvä puoli on , ettei tarvii tääl sisäl pelätä tuot auringonpistost ... eikä nestehukkaa .. eikä ruskettumist .. :D :D :D
--- Lainaus päättyy ---
Mitenkä minä muistelisin, että tossa alkuvuodesta oli toisenlainen mieliala. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta