Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (219/1276) > >>

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: jjj -  5.06.2011     kello on 11:23 ---Aamu alkoi suorastaan loistavasti ! Akkunasta ulos katsoessani Galaxyn takaovi heijasti jotenkin omituisesti. Noh, ulos katsoo ja kas kummaa jonkun tennarin jälkihän siinä oli ja oveen potkaistu oikein kunnon lommo  >:( Nämä on juuri niitä tapauksia joissa kyseinen tihulainen pitäisi viedä saunan taakse ja....

--- Lainaus päättyy ---
Mulla kans loppuu tuollaisten p.....jen kans huumorintaju alta sekunnin.En takaa mitä tapahtus jos saisin joskus ns.rysän päältä kiinni...

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: jjj -  5.06.2011     kello on 11:23 ---Aamu alkoi suorastaan loistavasti ! Akkunasta ulos katsoessani Galaxyn takaovi heijasti jotenkin omituisesti. Noh, ulos katsoo ja kas kummaa jonkun tennarin jälkihän siinä oli ja oveen potkaistu oikein kunnon lommo  >:( Nämä on juuri niitä tapauksia joissa kyseinen tihulainen pitäisi viedä saunan taakse ja....

--- Lainaus päättyy ---

Ja sitten kaiken kruunaa se, mitä minulle tapahtui jo 60-luvulla. Silloin ei nuoriso vielä (juurikaan) potkinut autoja , vaan asialla oli toinen auto.

Minun auto oli vastapäätä vinopysäköintiä kadun suuntaisesti pysköitynä. Tullessani autolle jo  kaukaa näin, että ovessa oli lommo. Ja lähestyessäni autoa, huomasin lapun pyyhkijän sula alla. Ajattelin, että olipa reilu, kun jätti tiedon itsestään. Siispä lapusta katsomaan kuka oli tehnyt ja mitä? Mutta mitäpä siellä olikaan? Suurin piirtein seuraava teksti: "Oli pakko laittaa lappu, kun oli niin paljon, jotka näkivät. Terve."

Kaiken kruunasi, että näin ko. katuosuuden talonmiehen. Hän sanoi nähneensä tapauksen, mutta luuli, että lapussa olisi ollut ollut yhteystiedot, eikä näin ollen ottanut tekijän auton rekkariakaan muistiin.

Siispä itse kärsin vamman. 

Duster:
Eilen ajeltiin Evolle ja puskaparis yötä vietettii, muute ol rauhaisaa mut yöllä taas itikkasulkeiset (mist noi innintinniäiset oikein autoon ryömivätkään). Ihmettelen kovin ettei kummiskaan kutita vaik yöllä muutaman paukaman löysinkin, tää ol pientä harjoittelua puolenkuun maissa alkavalle kesälomalle, Lappi kutsuu kulkijaa....

retkeilijä:
Nyt on hyvät mahdollisuudet saada siedätyshoitoa sääskien pistoja vastaan. Ei enää loppukesästä "puremat" kutise yhtä paljon.

Iän tuoma kuulon heikkeneminen korkeilla taajuuksilla auttaa inisijöiden häiritsevään laulantaan illalla. Uni tulee paremmin. Varpaat ulos peitosta niin nukkuessa kasvoihin ei tule lainkaan puremia  ;D

JJJ:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  5.06.2011     kello on 12:01 ---Ja sitten kaiken kruunaa se, mitä minulle tapahtui jo 60-luvulla. Silloin ei nuoriso vielä (juurikaan) potkinut autoja , vaan asialla oli toinen auto.

Minun auto oli vastapäätä vinopysäköintiä kadun suuntaisesti pysköitynä. Tullessani autolle jo  kaukaa näin, että ovessa oli lommo. Ja lähestyessäni autoa, huomasin lapun pyyhkijän sula alla. Ajattelin, että olipa reilu, kun jätti tiedon itsestään. Siispä lapusta katsomaan kuka oli tehnyt ja mitä? Mutta mitäpä siellä olikaan? Suurin piirtein seuraava teksti: "Oli pakko laittaa lappu, kun oli niin paljon, jotka näkivät. Terve."

Kaiken kruunasi, että näin ko. katuosuuden talonmiehen. Hän sanoi nähneensä tapauksen, mutta luuli, että lapussa olisi ollut ollut yhteystiedot, eikä näin ollen ottanut tekijän auton rekkariakaan muistiin.

Siispä itse kärsin vamman. 

--- Lainaus päättyy ---

onneksi kyseinen kolhu ei ole aiheutettu toisella ajoneuvolla silloin se olis menny kaskosta mikä olisikin tullut kalliiksi. Nyt saa ilkivallan piikkiin rikosilmoituksen jälkeen eikä maksa kuin 150 €. Tuo vakuutusyhtiöiden politiikka missä toisen ajoneuvon tekemä kolhu jossa vastapuoli on poistunut paikalta--> menee omaan piikkiin ja bonuksetkin laskee on aivan epäreilu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View