Tekniikkakeskustelut > Projektit

Massoista ja Liimoista + Käytöstä

<< < (19/29) > >>

Alan:
Muusta ketjusta lainasin tämän, kun kysymys ei koske sitä aihetta.

--- Lainaus käyttäjältä: jus66si -  9.06.2015     kello on 18:12 ---Mitähän muovilaatua tuo allas olis. ::) Pattex 100%liima kyllä on tullut huomattua kestäväksi esim. polykarbonaatilla (asuntoauton ikkunan liimauksessa) ja ohjeen mukaan soveltuu ainakin PVC (kova) , lasikuitu ja tuo Pcarbonaatti, polystyreeni ja Isopor. On läpinäkyvää ja täyttävääkin. Ei sovellu PE,PP eikä Tefloniin.

http://www.pattex.fi/tee-se-itse/tuotteet/100-liima.html

--- Lainaus päättyy ---

Olen kyllästynyt siihen, että naulakot ei tahdo pysyä kylppärin seinässä. Neljä pyyhettä ja uikkareita sun muita, talvella lasten talvitakkejakin, kun pitää sopia kuivumaan niin tarvetta on useammalle ja painoakin per naulakko kertyy. Kuumaliimalla ja vahvalla kaksipuoliteipillä olen yrittänyt, vaan ei pysy. Ruuvata ei viitsisi, puuseinään olen laittanut pienellä ruuvilla ja Sika 11 FC:llä, mutta tuohon ei.

Pysyisikö tuolla Pattexilla? Sitä nyt kovasti suunnilleen joka toinen rautakauppa markkinoi. Juuri tuo luja alkutartunta olisi mainio juttu. Mitähän muovia tuo Hymerin kylppärin seinä mahtaa olla, ei kai juuri jotain noista, joihin aine ei sovi.

Mautoilija:
No more nailsilla liimasin kynnyslistan lattiaan. Taisi se päivän siinä pysyä. Thumbd

Alan:
Taitaa olla sitten pieni ruuvi ja sikaliima ainoa mahdollisuus. Muita ideoita? Naulakko siis metallia.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 24.04.2017     kello on 19:25 ---Taitaa olla sitten pieni ruuvi ja sikaliima ainoa mahdollisuus. Muita ideoita? Naulakko siis metallia.

--- Lainaus päättyy ---

Pysyis se varmaan pelkällä Sikallakin, karhennat vähän sitä seinää.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 23.04.2017     kello on 11:00 ---Muusta ketjusta lainasin tämän, kun kysymys ei koske sitä aihetta.

Olen kyllästynyt siihen, että naulakot ei tahdo pysyä kylppärin seinässä. Neljä pyyhettä ja uikkareita sun muita, talvella lasten talvitakkejakin, kun pitää sopia kuivumaan niin tarvetta on useammalle ja painoakin per naulakko kertyy. Kuumaliimalla ja vahvalla kaksipuoliteipillä olen yrittänyt, vaan ei pysy. Ruuvata ei viitsisi, puuseinään olen laittanut pienellä ruuvilla ja Sika 11 FC:llä, mutta tuohon ei.

Pysyisikö tuolla Pattexilla? Sitä nyt kovasti suunnilleen joka toinen rautakauppa markkinoi. Juuri tuo luja alkutartunta olisi mainio juttu. Mitähän muovia tuo Hymerin kylppärin seinä mahtaa olla, ei kai juuri jotain noista, joihin aine ei sovi.

--- Lainaus päättyy ---

Minä laitoin pienellä ruuvilla noita kiinni. Alle taisi jäädä kaksipuolinen teippi. Aamutakki on pysynyt sen jälkeen oikein hyvin, kevyemmistä pyyhkeistä puhumattakaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View