Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitä toivotte Joulupukilta?

<< < (7/16) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: MarkoA - 14.12.2013     kello on 00:27 ---
Itselleni taidan ostaa Lakka likööri konvehteja. Ne on mun suosikkeja. Muutenkin suklaata ajattelin vetäistä parisen kiloa :D

--- Lainaus päättyy ---

Entäs marmeladikuulia, semmonen rasia, jossa on neljää erilaista.  Thumb

MarkoA:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 14.12.2013     kello on 15:07 ---Entäs marmeladikuulia, semmonen rasia, jossa on neljää erilaista.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

No voi peijjuuni kun meinas unohtua. Tyttö ja minä ollaan niille hyvinkin persoja. Mmmm.
Vihreistä jos tykkää niin Prismasta, siitä irtsari-candyking telineestä saa aitoja Fazerin kuulia halvemmalla kilohinnalla kuin kuula-rasiassa.
..mmmitenniin karkkiperso..

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: MarkoA - 14.12.2013     kello on 00:27 ---Aika paha  ;D

Vielä Joulupukki-toiveista.. Toivon, että joulupukki on lapsiystävällinen ja selvinpäin.. No ei tosissaan tarvii toivoa erikseen, tuttu mies on ja varmasti selvä! Itselläkin tuli pukittua (!?) reipas kymmenen vuotta, kun ei ollut omia lapsia ja sisaruksilla niitä on niin tietäähän sen kuka on aina joutilas pukiksi. Ja kun yhteen paikkaan menet, niin sullahan on kamat valmiiksi päällä käytkö siis vielä naapurissakin jne.. huoh! Hauskaahan se oli alkuun..

Itselleni taidan ostaa Lakka likööri konvehteja. Ne on mun suosikkeja. Muutenkin suklaata ajattelin vetäistä parisen kiloa :D

--- Lainaus päättyy ---
       Itellä sama himo...Suklaata suuhun kaakaota pönttöön :-[ ;D

sipu:
iski hirwee suklaa nälkä
ja olin ostellut noita fatzerin konvetteja muutamat rasialliset
sieltä vaan sitten avaamaan
ja eikun syömään
kaksi söin ja sitten tökkäs
olenkohan jotenkin tulossa kipeeks
ja nyt ne ovat tuos pöydällä
niin tekee huonoa jo niiden näkeminenkin
olen nyt tosi huolestunut itsestäni  :-\  :o