Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitä toivotte Joulupukilta?
MarkoA:
Hetkinen.. mites tuo sun allekirjoitus. Onko Volvo vaihtunut vastikään AWD malliin vai muistelenko ihan harhoja? Ja se vaunu, sekin oli siis jo myyty naapurille. Ilmankos uutta toivoo.. :D Hyvä makoiluttaa kissoja pitkin sohvien selkämyksiä kun vaunu ei ole enää oma... :P
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: MarkoA - 14.12.2013 kello on 00:08 ---Hetkinen.. mites tuo sun allekirjoitus. Onko Volvo vaihtunut vastikään AWD malliin vai muistelenko ihan harhoja? Ja se vaunu, sekin oli siis jo myyty naapurille. Ilmankos uutta toivoo.. :D Hyvä makoiluttaa kissoja pitkin sohvien selkämyksiä kun vaunu ei ole enää oma... :P
--- Lainaus päättyy ---
Thumb :D Ymmärtää jotain vaunun lämmöstä ;)
MarkoA:
Aika paha ;D
Vielä Joulupukki-toiveista.. Toivon, että joulupukki on lapsiystävällinen ja selvinpäin.. No ei tosissaan tarvii toivoa erikseen, tuttu mies on ja varmasti selvä! Itselläkin tuli pukittua (!?) reipas kymmenen vuotta, kun ei ollut omia lapsia ja sisaruksilla niitä on niin tietäähän sen kuka on aina joutilas pukiksi. Ja kun yhteen paikkaan menet, niin sullahan on kamat valmiiksi päällä käytkö siis vielä naapurissakin jne.. huoh! Hauskaahan se oli alkuun..
Itselleni taidan ostaa Lakka likööri konvehteja. Ne on mun suosikkeja. Muutenkin suklaata ajattelin vetäistä parisen kiloa :D
Kaija:
Mä en olisi halunnut Aalto-teräsvatia. :laugh:
Pomo antaa joka jouluksi lahjan mulle ja kollegalle, jonka kanssa tehdään kuukausittaiset siisteystarkastukse t (Tuttava).
Herra oli näköjään unohtanut, että antoi tuollaisen vadin muutama vuosi sitten. Pasikin sai joskus, eli tuo oli nyt sitten kolmas tässä huushollissa. Annoin sen saman tien Pasin tyttärelle, joka laittelee omaa kotiaan! :)
Pasin kanssa ei osteta toisillemme lahjoja, ellei jotain tosi hyvää ideaa pomppaa esiin. Kyllä mä Saksan tiekarttaa katselin hiukan "sillä silmällä" mutta se jäi vielä kirjakauppaan.
Siskon kutomat villasukat on viime vuosina olleet parhaat lahjat. Viime vuonna se liitti lahjaan pienen kerän lankaa ja parsinneulan... Ei vissiin ihan heti halua meille kutoa uusia? :laugh:
sipu:
minä heitin ihan lennosta
että haluan valoilla olevan näppäimistön läppäriin
ja sainkin koko koneen :)
noh en heittele enään mitään toiveita ;D
paitsi nyt tilasin itselleni lahjaksi
keuhkokuumerokotuks en jonka reseptin sain lekurilta
ja joka tulee vasta apteekkiin ens viikolla
sitten hoitajan luokse ,joka sen sit pistää
ja toivon ettei moinen kuume ikinä iskis Thumb
kolme kuumetonta keuhkokuumetta kokeneena
en toivo moista vihamiehellekkään ::)