Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitä toivotte Joulupukilta?

<< < (3/16) > >>

joo o:
Tällä ikää ei juuri lahja toiveita ole. Parasta on se kun lapset ja lapsenlapseni jota on 1 kpl tulee käymään jouluna. Vaikka he muutenkin viikottain käyvät  :)

Turhan Höpöttäjä:
Minäkin haluaisin joululahjaksi volvon. En sillä kylläkään mitään tekisi, vaan möisin ja käyttäisin rahat moneen, moneen kivaan tarkoitukseen.  ;D

jamppa508:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 13.12.2013     kello on 18:55 ---Minäkin haluaisin joululahjaksi volvon. En sillä kylläkään mitään tekisi, vaan möisin ja käyttäisin rahat moneen, moneen kivaan tarkoitukseen.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Meinaatko että määrä korvais laadun ja ostaisit monta kivaa ranskalaista kotteroa  ;D

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 13.12.2013     kello on 18:55 ---Minäkin haluaisin joululahjaksi volvon. En sillä kylläkään mitään tekisi, vaan möisin ja käyttäisin rahat moneen, moneen kivaan tarkoitukseen.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Minä toivon Joulupukilta, että Höpö saisi oman Volvon. Pääsisi Höpö sitten harrastamaan. ;)

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 13.12.2013     kello on 19:29 ---Minä toivon Joulupukilta, että Höpö saisi oman Volvon. Pääsisi Höpö sitten harrastamaan. ;)

--- Lainaus päättyy ---

Mä laitoin joulupukille kirjeen.

Jos konttiin ei mahdu Höpölle Volvoa, niin
josko edes Volvo lippis.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View