Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitä toivotte Joulupukilta?
joo o:
Tällä ikää ei juuri lahja toiveita ole. Parasta on se kun lapset ja lapsenlapseni jota on 1 kpl tulee käymään jouluna. Vaikka he muutenkin viikottain käyvät :)
Turhan Höpöttäjä:
Minäkin haluaisin joululahjaksi volvon. En sillä kylläkään mitään tekisi, vaan möisin ja käyttäisin rahat moneen, moneen kivaan tarkoitukseen. ;D
jamppa508:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 13.12.2013 kello on 18:55 ---Minäkin haluaisin joululahjaksi volvon. En sillä kylläkään mitään tekisi, vaan möisin ja käyttäisin rahat moneen, moneen kivaan tarkoitukseen. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Meinaatko että määrä korvais laadun ja ostaisit monta kivaa ranskalaista kotteroa ;D
Weicco:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 13.12.2013 kello on 18:55 ---Minäkin haluaisin joululahjaksi volvon. En sillä kylläkään mitään tekisi, vaan möisin ja käyttäisin rahat moneen, moneen kivaan tarkoitukseen. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Minä toivon Joulupukilta, että Höpö saisi oman Volvon. Pääsisi Höpö sitten harrastamaan. ;)
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 13.12.2013 kello on 19:29 ---Minä toivon Joulupukilta, että Höpö saisi oman Volvon. Pääsisi Höpö sitten harrastamaan. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Mä laitoin joulupukille kirjeen.
Jos konttiin ei mahdu Höpölle Volvoa, niin
josko edes Volvo lippis.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta