Tekniikkakeskustelut > Valaistus
Otsalamppu itselleni
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Mikkoko - 6.01.2015 kello on 11:37 ---Pimeän kauden alettua piti ostaa otsalamppu ja päädyin Pezl Tikka R+:aan. Tuo reaktiivinen säätö on todella hyvä. Osaa vähentää tai lisätä automaattisesti valotehoa sen mukaan katseleeko kauas vai korjaako/näperteleekö ihan valon lähellä. Voin suositella.
--- Lainaus päättyy ---
Mielenkiintoinen...
Lisääkö, vaiko vähentääkö se valoa lähellä?
Minulla on ihan manuaalisäätönä kaksi tehoa ja lähietäisyydellä alle 0,5 m etäisyydellä käytän kirkkainta valoa.
Mikkoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 6.01.2015 kello on 12:12 ---Mielenkiintoinen...
Lisääkö, vaiko vähentääkö se valoa lähellä?
Minulla on ihan manuaalisäätönä kaksi tehoa ja lähietäisyydellä alle 0,5 m etäisyydellä käytän kirkkainta valoa.
--- Lainaus päättyy ---
Vähentää kun katsot lähelle ja lisää kun katsot kauas. Saa myös tarvittaessa kirkkaimmalle manuaalisesti. Ostin juuri ensimmäisen käytetyn vaunun ja kun on tuon kanssa sitä näperrellyt pimeillä, saa "unohtaa" valon otsalle. Paristokotelon saa lisävarusteena, mutta akku ei ole vielä koskaan hyytynyt loppuun. Juuri tuo tehonsäätö säästää virtaa ja saa akulle lisää elinaikaa. Tökännyt sitten aina silloin tällöin laturiin. USB laturi, joten toimii loistavasti 12V virralla.
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: Mikkoko - 6.01.2015 kello on 12:32 ---Vähentää kun katsot lähelle ja lisää kun katsot kauas. Saa myös tarvittaessa kirkkaimmalle manuaalisesti. Ostin juuri ensimmäisen käytetyn vaunun ja kun on tuon kanssa sitä näperrellyt pimeillä, saa "unohtaa" valon otsalle. Paristokotelon saa lisävarusteena, mutta akku ei ole vielä koskaan hyytynyt loppuun. Juuri tuo tehonsäätö säästää virtaa ja saa akulle lisää elinaikaa. Tökännyt sitten aina silloin tällöin laturiin. USB laturi, joten toimii loistavasti 12V virralla.
--- Lainaus päättyy ---
mistä ostit ja palijoko makso?
Mikkoko:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 6.01.2015 kello on 13:35 ---mistä ostit ja palijoko makso?
--- Lainaus päättyy ---
https://varuste.net/Petzl+Tikka+R%2B?_tu=52712
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 6.01.2015 kello on 13:35 ---mistä ostit ja palijoko makso?
--- Lainaus päättyy ---
Minulle on tulossa otsalamppu, mutta kerron sitten kun saan sen. En tiedä mitä minulle tilattiin, mutta hyvä se on. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta