Tekniikkakeskustelut > Valaistus

Otsalamppu itselleni

<< < (10/27) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu - 15.12.2013     kello on 11:57 ---Mitähän laki sanoo polkupyörän valaistuksesta?

Luku 5.

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2002/20021250

--- Lainaus päättyy ---
Sitähän se sanoo...
Pitäis polkea aika matalalla muutoinkin, jos se lamppu olis otassa 1,3m korkeudella. :)
Niin ja sit ne valothan ei saa vilkkua.

Oli se vaan hienoa kun mulla oli -60 luvulla polkupyörässä peltinen lyhty. Pikkupoikana ihan oikeasti vaihdoin siitä rukkaskatkaisimesta aina lähivalot päälle kohdatessa.
Olipa oikein tehdastekoinen peltilaatikko takanakin, jossa oli pikkuruiset vilkkunuolet. Katkaisija oli ohjaustangossa.
oli se hienoa aikaa ja sai olla ylpeä tuunatusta polkupyörästä.  :D

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: humoristi - 14.12.2013     kello on 23:07 ---tässä tämän ketjun innottamana tuli tarvetta tehokkaammalle ohtalampulle  :laugh:
pistin tillauksen vetämään  ;D eiköhän se sieltä ens vuonna tule sit  :laugh:
http://www.ebay.com/itm/281159738815?var=580221144828&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

piti muka sen vanhan riittää meikäläisen tarpeeseen  :laugh: taisin innostua  ;D
noh katotaan mitä sieltä tulee ja millon

--- Lainaus päättyy ---
Nyt täytyy häpeäkseni tunnustaa, että tilasin samasta paikkaa ihan samanlaisen lampun.
Ei niillä tehoilla kyllä mitään katu-uskottavuutta saa, enkä sitä kyllä missään ihmisten ilmoilla tule käyttämäänkään.
Katotaan tuleeko se edes ennen kesää. Toimitusaika taisi olla 35 päivää.

Olenkohan minä jonkinlainen laumasielu ja yllytyshullu...  :o

Humoristi:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 15.12.2013     kello on 12:21 ---Nyt täytyy häpeäkseni tunnustaa, että tilasin samasta paikkaa ihan samanlaisen lampun.
Ei niillä tehoilla kyllä mitään katu-uskottavuutta saa, enkä sitä kyllä missään ihmisten ilmotule illa käyttämäänkään.
Katotaan tuleeko se edes ennen kesää. Toimitusaika taisi olla 35 päivää.

Olenkohan minä jonkinlainen laumasielu ja yllytyshullu...  :o

--- Lainaus päättyy ---

katu-uskottavuutta ei onneksi tartte saaha kun asuu perämettässä soratien varrella  ;D
jos näkkee jonkun tulevan vastaan niin sammuttaa lampun ja menee mehtään piiloon että ei kukkaan nää kuinka tehoton lappu on  :laugh:

kyllähän nuo on ruukannu 2-3 viikossa tulla toki nyt joulu ja uusivuosi sotkee vähän.
noh ompahan ens talveksi lamppu  ;D jos se kesällä tulee.

voi se olla että sitä on jonkun verran laumasielu ja yllytyshullu kun mullekkin alkuksi riitti se perus ohtalamppu.
sitten innostuin valotehosta ja alko mopo keulia  ;D ei passaa liiankirkasta ohtalamppua tilata heti näin aloitteliana  ;)

tilasin minä aikasemmin perus lampunkin en oo vielä päässy testaamaan kun työt pittää hoitaa ennen kun pääsee kotia.
kotona se pitäs jo olla jos vaimoon on uskomista  ;D
http://www.ebay.com/itm/251298566781?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

suihkis:

--- Lainaus käyttäjältä: suihkis - 14.12.2013     kello on 09:21 ---Minä ostin itselleni tälläisen

http://www.ebay.com/itm/5200-Lumen-4X-CREE-XML-T6-LED-Riding-Bicycle-Bike-Headlight-Headlamp-6400mAh-Kit-/131023018958?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e81949bce

On aika paljon valoa ja on ihan OK vielä otsalamppunakin...
Ostin tuon odottamaan lumitööitä kun täällä pimeässä metsässä ei ole valoja ja kun on vanha lumilnko jossa ei myöskään ole valoa niin ajattelin että tuon kanssa näkee tehdä nuo lumityöt aika kätevästi  ;D
Valoa lähtee kyllä enemmän kuin auton valoista joten kyllä näkee... ???

--- Lainaus päättyy ---

Tämä minkä minä ostin HUOM! 5200 lumenia oli postitettu Malmöstä eli ruotsista?
Ja hinta oli n. 33 euroa kotiin kannettuna, ja toimitusaika oli 2 viikkoa tilauksesta.

Yrjö:
  Tässä keskustelussa arvoisien naistemme osuus tuntuu vähältä. :(
  Siitä päätellen kysymyksessä lienee yksi monista k???in jakoista. Thumbd ;D
   Kirjoittaa poikkeuksellisesti nimimerkki: "Vajaat neljä senttiä" :laugh: :laugh:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View