Tekniikkakeskustelut > Valaistus
Otsalamppu itselleni
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 9.11.2015 kello on 16:16 ---http://www.e-ville.com/fi/3047-otsalamput/13554-otsalamppu-zoomilla.html
1,5V käyttökokemus ja edelleen olen hiton tyytyväinen Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Meillä on noita parikin. Samat akut kuin jossain LedLenserin mallissa.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 9.11.2015 kello on 20:03 ---Meillä on noita parikin. Samat akut kuin jossain LedLenserin mallissa.
--- Lainaus päättyy ---
Tohonko ostat banasonikin akut niin johan kestää. ;)
pamaus:
Tilasin itselle 15 € otsalampun, jossa ei ole pistemäistä valoa, vaan leveä valo ja lataantuu kännykän laturilla.
Vaikuttaa oikein hyvältä ja vielä toimiikin. Tontilla hyvä pyöriä valoheitin päässä. Paketti sisälti myös akut. Tuli kotiin reilussa viikossa.
http://www.ebay.com.au/itm/3000lm-30W-COB-LED-Rechargeable-18650-USB-Headlamp-Head-Headlight-Fishing-Lamp-/222578854606?var=&hash=item33d2bbcace:m:mIYcCYxEzAYe-HwEJgyinUQ
MarkoA:
Minkälainen tuossa on valokeilan ylös/alas säätö? Voisko kuvitella, että pysyis juostessa/maastossa hyppiessä paikoillaan? Ostin vastaavan isokeilaisen, mutta se ei pysy paikoillaan vaan valahtaa alas, valaisten nokkavartta. Pitäis löytää joko kiinteä tai todella jämäkkäsäätöinen.
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: MarkoA - 15.10.2017 kello on 16:08 ---Minkälainen tuossa on valokeilan ylös/alas säätö? Voisko kuvitella, että pysyis juostessa/maastossa hyppiessä paikoillaan? Ostin vastaavan isokeilaisen, mutta se ei pysy paikoillaan vaan valahtaa alas, valaisten nokkavartta. Pitäis löytää joko kiinteä tai todella jämäkkäsäätöinen.
--- Lainaus päättyy ---
Tuossa jokin klippsu yms systeemi, ainakin paikallaan pysyy, eria asia kuinka kauan sitten kestää.
Mutta lappu ei liiku kun olen tuolla pihalla pyörinyt. Kerran säätänyt oikeaan asentoon, niin ei ole sen jälkeen tarvinnut sattua.
Itse hain juuri tuollaista isokeilaista yleisvaloa, ja tämä ainakin ajaa sen asian erinomaisesti. Valoteho varmaan vastaa jotain 20w ledvaloheitintä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta