Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Joulupata 2013

<< < (8/11) > >>

Jones81:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 15.12.2013     kello on 09:13 ---Niimpä, se 2e jokaista kulkimeen laitettua tuhatta euroa kohti ei toimi, kun vanha viisaus sanoo että: Köyhä antaa vähästään, rikas ei paljostaan.  :)
Anteeksi taas kauhiasti.  ;)
--- Lainaus päättyy ---
Turha pyydellä anteeksi jos piikittelee tai provosoi hyvän asian puolesta. Eiköhän nuo Höpön juppi ja honokki piikittelyt osaa jo kaikki ottaa huumorilla.
Haaste meni jo aloituksessa useampaan kertaan. Miten olisi 5€/matkailukulkineella kuljettu 1000km/vuosi+ toinen vitonen/matkailuyhdistelmän pituus metreissä??
Alfaharrastajat haastavat jo kympin sakkomaksuja vetokoukusta toisilleen. :D

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Jones81 - 15.12.2013     kello on 22:34 --- Eiköhän nuo Höpön juppi ja honokki piikittelyt osaa jo kaikki ottaa huumorilla.

--- Lainaus päättyy ---

Ja kaiken muunkin, leikkiähän tämä on mukavan harrastuksen sivussa.  :D

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Jones81 - 15.12.2013     kello on 22:34 ---Haaste meni jo aloituksessa useampaan kertaan. Miten olisi 5€/matkailukulkineella kuljettu 1000km/vuosi+ toinen vitonen/matkailuyhdistelmän pituus metreissä??

--- Lainaus päättyy ---
Nu huh huh , mulla menisi jo 50€ tuohon ekaan ja 65€ tokaan/ vuosi  :-[

vippe:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 16.12.2013     kello on 07:46 ---Nu huh huh , mulla menisi jo 50€ tuohon ekaan ja 65€ tokaan/ vuosi  :-[

--- Lainaus päättyy ---
Mä laitoin jo viimeviikolla roposen..mitä väliä sillä on, että mitä sinne laittaa, kunhan laittaa..jos laitat 5e, voit aatella, että vähävarainen saa vaikka maidon ja leivän..jos laitat 100e saapi hän jo enemmän asioita..Pääasia, että jotain kilahtaa.. Itte olen laittanut lastensairaalaan ja nyt Pelastusarmeijalle vaikka lapseni ovat isoja ja en edes kuulu kirkkoon tai edes usko mihinkään jumalaan saatika että olisin saanut mistään mitään almuja. Sitävastoin uskon porukan voimaan..kun iso ryhmä kerää vaikka 5e/pää niin siitä kasvaa iso kasa euroja vähävaraisille.

MatsOnni:
^
Hyvä Vippe, juurikin noin!!!!  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View