Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Joulupata 2013

<< < (5/11) > >>

Vesseli:
Löytyy täältä ainakin yksi jäärä, joka ei laita yhtään ropoa mihinkään kattilaan tai keräykseen.
Päätöksen tein, kun valmistuin ammattiin yhden laman aikana eikä töitä löytynyt mistään. Kävin monella luukulla kysymässä tukea elämiseen, mutta mistään ei herunut. Olin joko ollut liian vähän aikaa työttömänä tai kuulunut liian vähän aikaa liittoon tms. Apu löytyi pankista, joka uskoi tulevaisuuteen. Kaikki avustukset olen maksanut veroina ja se riittää minulle. Että tällainen tapaus.

trumatic:

--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 13.12.2013     kello on 22:47 ---Löytyy täältä ainakin yksi jäärä, joka ei laita yhtään ropoa mihinkään kattilaan tai keräykseen.
Päätöksen tein, kun valmistuin ammattiin yhden laman aikana eikä töitä löytynyt mistään. Kävin monella luukulla kysymässä tukea elämiseen, mutta mistään ei herunut. Olin joko ollut liian vähän aikaa työttömänä tai kuulunut liian vähän aikaa liittoon tms. Apu löytyi pankista, joka uskoi tulevaisuuteen. Kaikki avustukset olen maksanut veroina ja se riittää minulle. Että tällainen tapaus.

--- Lainaus päättyy ---

Täällä toinen ilmottautuu,silloin ku selkä meni romuksi niin kaikki on menny omasta pussista ja on muuten vieläki sökönä niin ei jaksa  enää innostua auttamaan näitä muita kavereita,kun ei saa itsekkään apua silloin ku tarvittis Thumbd

Turhan Höpöttäjä:
Voi hyvät veljet. Pata-avustuksen saajat on aivan eri tilanteessa, kuin te nyt, tai joskus. Ja he on yleensä Suomalaisia lapsia. Tämän kerran minä annoin, vaikka en anna muille kuin sotaveteraaneille ja sotainvaliideille, niin kauan kun heitä vielä on. Ymmärrän että monelle veljelle ja sisarelle se käy kalliiksi jos laittaa 2e jokaista tonnia kohti joka on kulkimeen laitettu.  :( ::)

Pekka:
Tarkoitus on niin hyvä, että kyllä tätä voi tukea.

MatsOnni:
Minä olin vasta kolmastoista lahjoittaja, montakohan tänne aktiivisesti kirjoittelee, sata? Mahdollisuuksia olisi petrata aika paljon!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View