Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

tykkään teistä kiitos kuluneesta vuodesta !

<< < (2/5) > >>

kimi:
Kiitos itsellesi

Hyvä kun jollakin aina on positiivista sanomista ja varmasti käyttäytymisesi täällä ja varmasti muuallakin heijastuu toisiin.

Pena10:
Vuoden karavaanariutta kohta takana (täällä vasta vähän aikaa). Pitää myöntää että ihmiset ovat alueilla ja täällä kyllä tosi auttavaisia. Lisäksi aina ihmiset tulee juttelemaan ja ottavat kontaktia. Ei tää karavaanari homma sovi siis erakoille, paitsi jos pelkästään puska parkkeeraa  ;D

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Pena10 - 11.12.2013     kello on 14:35 ---Vuoden karavaanariutta kohta takana (täällä vasta vähän aikaa). Pitää myöntää että ihmiset ovat alueilla ja täällä kyllä tosi auttavaisia. Lisäksi aina ihmiset tulee juttelemaan ja ottavat kontaktia. Ei tää karavaanari homma sovi siis erakoille, paitsi jos pelkästään puska parkkeeraa  ;D

--- Lainaus päättyy ---

onnea uuden harrastuksen pariin  Thumb

ja kiitos Kimi  :)

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: Pena10 - 11.12.2013     kello on 14:35 --- Ei tää karavaanari homma sovi siis erakoille, paitsi jos pelkästään puska parkkeeraa  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä minä oon aikamoinen erakko vaikka joskus alueillkin viihdyn.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 11.12.2013     kello on 16:06 ---Kyllä minä oon aikamoinen erakko vaikka joskus alueillkin viihdyn.

--- Lainaus päättyy ---

kaukana oot erakosta
oikea maailman kiertäjä  ;)  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View