Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Pitkät kalsarit

<< < (4/6) > >>

Kare:
Terve!

Noita "parempia" pitkiä kalsareita oon käyttäny, ja ympäri vuoden. Juhannussaunaan mennessä pois, ja heti juhannuksen jälkeen takasin. ;)

seppoko:
Eka syksy, että olen kaivannut "pitkiä kalsareita" ja sen myötä myös aluspaitaa pitkillä hihoilla ja villapaitaa samalla. Olisikohan iällä jotain tekemistä asian kanssa?   :o  :o

Vesseli:
Nuorena ei tarvittu pitkiä kalsareita, mutta nyt tulee vilu,
kun lämpötila menee lähelle nollaa. Käytössä ovat yli 10 v
vanhat Hyvonin kalsarit ja armeijan ylijäämäsukat peri-
aatteella yhdet käytössä, yhdet pesussa ja yhdet puhtaina.
Näillä keleillä lisäapuna angora-polvenlämmittimet.

Kaija:
Haltin alusvaatesetit on meillä molemmilla ollut jo joitakin vuosia ja ne on kestäneet hyvinä pesusta toiseen. Mustat on vielä silleen siistit, että niitä voi kotosalla käyttää oloasuna  Thumb

Muutenkin olen huomannut, että kaikki retkeily-/urheiluliikkeistä ostetut vaatteet kestää parempina kuin markettien vermeet. Mä en erota dolce&gabbanaa espritistä (enkä varmaan osaa ees kirjoittaa nimiä oikein) mutta nää retkivermeet on tulleet tutuksi.

K70:
Talviharrastuksissa tulee käytettyä ja koiran kanssa lenkillä, jos on pakkasta.

Laskettelussa käytössä 3/4-lahkeella olevat (ohuiden pitkävartisten silkkisukkien kanssa), ettei ole myttyinen lahje monon varressa.
Muutoin käytössä Ullmax kamppeita. Ovat hinta/laatusuhteeltaan erinomaisia ja tyttären urheilujoukkue saa osansa, kun tilaan oman joukkueen kautta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View