Tekniikkakeskustelut > Truma

truman patteripiezo ei toimi

(1/3) > >>

jäpö:
Minulla on autossani truman SL3002 lämmitin jossa on patterilla (ei)toimiva piezo sytytin.
Mötikän takana reunassa kaksinapanen liitin jonne tulee musta ja ruskea, keskellä yksi liitin josta lähtee johto sytyttimelle. Voiko tätä sytytintä testata jotenkin ?. Käsittääkseni jos kaksinapasen liittimen oikosulkee niin pitäs alkaa napsuttaan. Lämmitin toimii muuten, testasin kaasugrillistä lainatulla paineltavalla piezolla.

ose:

--- Lainaus käyttäjältä: jäpö -  8.12.2013     kello on 20:35 ---Minulla on autossani truman SL3002 lämmitin jossa on patterilla (ei)toimiva piezo sytytin.
Mötikän takana reunassa kaksinapanen liitin jonne tulee musta ja ruskea, keskellä yksi liitin josta lähtee johto sytyttimelle. Voiko tätä sytytintä testata jotenkin ?. Käsittääkseni jos kaksinapasen liittimen oikosulkee niin pitäs alkaa napsuttaan. Lämmitin toimii muuten, testasin kaasugrillistä lainatulla paineltavalla piezolla.

--- Lainaus päättyy ---
Onhan patteri varmasti oikein päin? Jääkaapin patteripiezoon piti laittaa patteri - edellä.

Rölli:
kyll pitäs lähtä napsuun, musta on maajohto myös kipinälle.. ja sen kun kytkee ruskeeseen  ni saa kynsille hyväll tuurilla ;D

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: jäpö -  8.12.2013     kello on 20:35 ---Minulla on autossani truman SL3002 lämmitin jossa on patterilla (ei)toimiva piezo sytytin.

--- Lainaus päättyy ---

Tarvitset uuden poksin ja ei ole kovin kalliskaan.

jäpö:
Kiitokset nopeista vastauksista, täytyypä etsiä uutta .... olisko tietoo mistä löytys.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View