rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: ACSI-alennuskirja...  (Luettu 15842 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 8.06.2020 kello on 20:53
    • Opastetut kalastusreissut Muonionjoelle, Jäämerelle, Namsenille
Vs: ACSI-alennuskirja...
« Vastaus #15 : 1.02.2016 kello on 14:48 »
Noteerasin saman syksyn reissulla. Tsekeissä sai toimivia yhteyksiä ilmaiseksi, kun Itävallassa ja Saksassa ei saanut hyvää yhteyttä edes rahalla (paitsi yhdessä paikassa).

Meillä ei ollut kortteina muuta kuin kotimainen ja CCI, enkä kokenut missään uupuvan yhtään korttia, ei edes ruotsissa.

*****
  • Matkailija
  • Viimeksi paikalla: 5.03.2016 kello on 11:31
Vs: ACSI-alennuskirja...
« Vastaus #16 : 4.02.2016 kello on 12:45 »
Kenellä on ACSI Club ID? Kannattaako?  ::)
MInulla tuli CampingCard ACSI kortti + kirjat. Ihmettelin, minne osa on puuttuu. Tajusin on toinen erikseen Eurocampings, tuntuu hassusti kaksi eri. Onko Eurocampingsilla oma kirja?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:19
  • Kulkija
Vs: ACSI-alennuskirja...
« Vastaus #17 : 4.02.2016 kello on 13:21 »
Ei ole, sehän olisi valtava. Nettisivuilta ne kaikki alueet löytyy.

Camping card on hyvä pariskunnalle, lapsiperheet varokaa lisämaksuja!!

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 12:11
  • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
Vs: ACSI-alennuskirja...
« Vastaus #18 : 8.12.2017 kello on 12:34 »
Mitenkäs tuo menee nyt.
ACSI kortti vuodelle 2018 toimitetaan vasta joulun jälkeen. Vanha kortti toimii vaan 31.12.2017 saakka. Aika kivasti reissussa tuona aikana niin alennukset ilmeisesti lakkaavat kesken kaiken.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 12:11
  • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
Vs: ACSI-alennuskirja...
« Vastaus #19 : 8.12.2017 kello on 12:42 »
Vastaan itselleni:

Tuolla vaan kylmästi sanotaan:

I will be spending the winter in Southern Europe. Can you send me the CampingCard ACSI before December?
Unfortunately, we cannot send you the CampingCard ACSI any earlier. 


Aika hassua että ei voi tuota korttia olla tuossa mobile app:issa kun siihen pitää kuitenkin kirjautua että voi käyttää...


*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:55
  • viva la France
Vs: ACSI-alennuskirja...
« Vastaus #20 : 8.12.2017 kello on 14:55 »
Posti toi ihan päätämättä tänään;)
Jotkut järjestöt on matkailujärjestöjä,
ei määräileviä.



Alle kirjoituksessa oleva järjestö hoitelee tämmöiset jäsenilleen.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 12:11
  • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
Vs: ACSI-alennuskirja...
« Vastaus #21 : 8.12.2017 kello on 16:48 »
Eipä ollut täällä postilaatikossa tuommoista, no ihme se olisi ollutkin. No ma aamuna matkakulkimelle lähtö ilman uutta korttia sitten...  Uusittu luottokortti tuli kyllä, sehän ajaa saman asian 😀

*****
  • Matkailija
  • Viimeksi paikalla:14.04.2024 kello on 19:10
Vs: ACSI-alennuskirja...
« Vastaus #22 : 8.12.2017 kello on 17:34 »
Yksinäiselle reissaajalle ei näillä alennuskorteilla ole mitään merkitystä. Yleensä 1 hlö ja autopaikka ja sähkö yhteishinta on halvempi kuin ACSIn tms alennus. Ei siis kannata maksaa korteista ja niiden kylkiäisinä tulevista paksuista leirintäalueluettel oista ja kartoista. Saman löytää netistä kun viitsii etsiä.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 12:11
  • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
Vs: ACSI-alennuskirja...
« Vastaus #23 : 8.12.2017 kello on 18:24 »
Itse hankin kortin joskus syyskuussa. 10 yötä, joka yö 3 eur alennus. 30eur. En muista mitä kortti maksoi mutta alle. Samalla sai käyttöoikeuden tuohon sovellukseen ja kaksi leirintäaluekirjaa.
Olin yksin liikkeellä.

*****
  • Matkailija
  • Viimeksi paikalla:14.04.2024 kello on 19:10
Vs: ACSI-alennuskirja...
« Vastaus #24 : 8.12.2017 kello on 18:56 »
Itse hankin kortin joskus syyskuussa. 10 yötä, joka yö 3 eur alennus. 30eur. En muista mitä kortti maksoi mutta alle. Samalla sai käyttöoikeuden tuohon sovellukseen ja kaksi leirintäaluekirjaa.
Olin yksin liikkeellä.
Onnittelut! Kalliita alueita olet käyttänyt. Itse vietän jo useampaa talvea Portugalissa ja Espanjassa ja olen omissa laskelmissani päätynyt nykyiseen ratkaisuuni: minä en saa alennuskorteista niin paljon hyötyä, että ne maksaisivat itsensä. Joten käytän nykyisin vain luottokorttia (mikäli se vain on mahdollista; varsinkin Portugalissa on leirintäalueiden hinnat niin alhaisia, etteivät ne halua maksaa siivua luottokorttiyhtiöil le).

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 12:11
  • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
Vs: ACSI-alennuskirja...
« Vastaus #25 : 8.12.2017 kello on 19:37 »
Onnittelut! Kalliita alueita olet käyttänyt. Itse vietän jo useampaa talvea Portugalissa ja Espanjassa ja olen omissa laskelmissani päätynyt nykyiseen ratkaisuuni: minä en saa alennuskorteista niin paljon hyötyä, että ne maksaisivat itsensä. Joten käytän nykyisin vain luottokorttia (mikäli se vain on mahdollista; varsinkin Portugalissa on leirintäalueiden hinnat niin alhaisia, etteivät ne halua maksaa siivua luottokorttiyhtiöil le).

Portugalissa on halvempaa. Marbellan ympäristössä kalliimpaa. Elämä on.

*****
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:59
  • Autossa on pyörät
Vs: ACSI-alennuskirja...
« Vastaus #26 : 8.12.2017 kello on 22:12 »
Onnittelut! Kalliita alueita olet käyttänyt. Itse vietän jo useampaa talvea Portugalissa ja Espanjassa ja olen omissa laskelmissani päätynyt nykyiseen ratkaisuuni: minä en saa alennuskorteista niin paljon hyötyä, että ne maksaisivat itsensä. Joten käytän nykyisin vain luottokorttia (mikäli se vain on mahdollista; varsinkin Portugalissa on leirintäalueiden hinnat niin alhaisia, etteivät ne halua maksaa siivua luottokorttiyhtiöil le).
Tuo ACSI tai muitten alennuskorttien käyttäminen on vapaaehtoista. Ei ole keneltäkään pois jos ja kun niitä käyttää. Itsekin aika ajoin.
Pääsee haluttuun paikkaan nauttimaan jopa korkeatasoisesta leirintäalueesta. Ei kaikki halua olla halvimmalla mahdollisella paikalla, meitä on moneen junaan ja osa jää asemallekin.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:19
  • Kulkija
Vs: ACSI-alennuskirja...
« Vastaus #27 : 8.12.2017 kello on 22:16 »
Taitaa hyödyttää liikkuvaa paremmin kuin pitkää paikallaan olevaa.

Vaan eipä tuo kallis ole. Panostuksen saattaa saada takaisin jo muutamalla yöpymisellä.

*****
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:59
  • Autossa on pyörät
Vs: ACSI-alennuskirja...
« Vastaus #28 : 9.12.2017 kello on 09:09 »
Taitaa hyödyttää liikkuvaa paremmin kuin pitkää paikallaan olevaa.

Vaan eipä tuo kallis ole. Panostuksen saattaa saada takaisin jo muutamalla yöpymisellä.
10 vrk on pisin mitä samalla campingilla ollut , tosin en itse siellä campingilla ole kuin yleensä nukkumassa ja joskus.
Veturilla on hyvä kierrellä kuten esim Kreikassa tehty kun siellä paljon näkemisen arvoisia kohteita.
On niin helppo laskea montako yötä tulee kunakin vuonna oltua acsi alueella, eli kannattaako ostaa kortti.
Me haluamme olla juuri määrätyissä paikoissa jossa noita nähtävyyksiä ympärillä, ei missään parkkiksella eikä hiekkakentällä kaupan takapihalla käy!

*****
  • Matkailija
  • Viimeksi paikalla:14.04.2024 kello on 19:10
Vs: ACSI-alennuskirja...
« Vastaus #29 : 10.12.2017 kello on 16:20 »
Tuo ACSI tai muitten alennuskorttien käyttäminen on vapaaehtoista. Ei ole keneltäkään pois jos ja kun niitä käyttää. Itsekin aika ajoin.
Pääsee haluttuun paikkaan nauttimaan jopa korkeatasoisesta leirintäalueesta. Ei kaikki halua olla halvimmalla mahdollisella paikalla, meitä on moneen junaan ja osa jää asemallekin.
ACSI-korttia käyttämällä pääsee ainoastaan leirintäalueelle, joka hyväksyy moisen kortin. Niilläkin yleensä alennuspaikat ovat niitä halvimpia mahdollisia paikkoja. Kun läväyttää käteistä tai maksukorttia näkyviin, pääsee luxusleirintäalueen parhaimpaan paikkaan.