Tupsahti sähköpostiin viesti, jonka mukaan olen voittanut tapahtuman lärvikirjasivuilla lippupaketin tänne.
Kai mä olen sitten osallistunut. Saas nähä saako järkättyä aikaa poiketa Turkkuses.
Mä voitin myös tuonne liput, mutta jää kyllä käyttämättä. Helsingin messuille kyllä tarkoitus mennä jos löytää liput jostain. Olis tarjolla nuo Turun liput jollekkin joka haluais. Saa ihan ilmasiksi. Nää liput saa lunastettua sieltä Turun lipunmyynnistä... Eli jos olet jo Turussa niin liputkin ovat lähellä. Yhteyden otto vhuomo@welho.com niin välitän ohjeen lippujen lunastamiseen... LIPUT MENNY ja sähköpostia lähetetty ensimmäiselle kysyjälle.. ONNITTELUT TAIJA..
Ni ketäs tänne lopulta oli tulossa? Meinaan jos huomenn päiväseltään poikkeis teittii moikkaamassa
en osaa tarkkaa aikaa sanoa milloin olaan siellä mutta nähdään siel A-hallin kahvios klo 13 ja meidät sä jo tunnetkin eli onneva,ile, tapsukka ja sipsukka
On vielä hiukan "fifty sixty" että tullaanko huomenna Aamulla jos on tyyny hyvin niin sitten ei ainakaan tulla
tuupas popsasemaan baagelsit turkussee ja meitit onnevan kans ainakin tunnistat kun onneva tehnyt meitille oikein tunnistin lappusetkin rintasse ja kaik muutkin ei muuta kun moikkaamaan
vel komen ,jos tulee laturi ongelmia ei lataa isosta sähköstö apua on tarjolla ,on kunnostettuja latureita EBL 99, 208 ja muitakin myös priimuksen pokseja 2470,2480, 2490 ettei tule yöllä kylmä T.Rauno
Taitaa Vaeltajan porukka kuitenkin päästä lähtemään päiväkäynnille Turkkuseen aamulla. A-hallin kahviossa nähdään, jos messuille asti päästään tulemaan.
Pitäkää hauskaa messuilla! Mulla oli eilen myöhäinen iltavuoro ja kun just viime viikonloppu riekkaloitiin Turun suunnalla, ei viitsi lähteä heti uudestaan. (Ei, en pelkää että meidät tunnistetaan! )
No tässä Messujen paras anti, muuta siellä ei ollutkaan. Pihalla (treffileiriytyjillä) paremmat kalustot. Muutama vaunu, nekin pääosa III vuodenajan kalustoa. Onneksi viikonpäästä on messut tuossa kävelyetäisyydellä. Paavo Rousku oli tullut ajamalla tällä yhdistelmällä, oli ollut töitä että kumpaankin -65:een löytyi talvinakit. Vaimo tuli heidän omalla yhdistelmällä jotta majapaikka löytyy.