Matkailukeskustelut > Tapahtumat
Caravan Show Turku
Kaija:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 11.01.2014 kello on 19:15 ---Kahdeksan orgilaista tapasi toisensa kahviossa nooiin klo 13.00. Paikalla olivat Roksis, olalaa, sipu, onneva, illu, jamppu76 sekä minä.
--- Lainaus päättyy ---
Tässä on nyt laskuvirhe? Mä saan vaan 7 yhteislukemaksi. Tapsun nimi puuttuu vai onko Sipu tylysti jättänyt sen kotiin???? :laugh:
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Kaija - 11.01.2014 kello on 19:20 ---Tässä on nyt laskuvirhe? Mä saan vaan 7 yhteislukemaksi. Tapsun nimi puuttuu vai onko Sipu tylysti jättänyt sen kotiin???? :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Tarkka tyttö.
Ipsu jäi pois. Ja Tapsa kai ei ole jäsen, tietääkseni. Vaikka paljon saa lukeakin hänestä.
Ipsu:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 11.01.2014 kello on 19:29 ---Tarkka tyttö.
Ipsu jäi pois. Ja Tapsa kai ei ole jäsen, tietääkseni. Vaikka paljon saa lukeakin hänestä.
--- Lainaus päättyy ---
Mää olen niin pieni ja huomaamaton :laugh:
Kaija:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 11.01.2014 kello on 20:23 ---Mää olen niin pieni ja huomaamaton :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Ihan sellainen hiljainen rääpäle :-*
seppoko:
Aikanaan sitten tulin näyttelystä pois autolle. Heti auton ulkopuolella kuulin, että lämmittimellä on jokin ongelma. Releet raksuttelivat. Eipä se ihmeempi ongelma ollut, kuin odotettu kaasun loppuminen. Hyvä tuuri kävi, että se riitti juuri minun paluuseeni eikä auto ollut aivan kylmänä. Niin ja se, että se ei ollut "yökaasua".
Eipä mitään muuta kuin kaasun hankintaan varmuuden vuoksi, vaikka tuo toinen pullo onkin täysi. Saahan täällä kohtuuhintaan pullon, 20€, auton viereen.
Mutta sitten tulikin ylläri, mitä en muistanut. Tämä ostettu pullo ei sopinutkaan vasemmaksi pulloksi. Ja sitäpä ei huomannutkaan, ennen kuin pullot olivat paikallaan ja yritin sulkea ovea. Lukko oli liikaa tälle pullolle. Eipä muuta kuin uudestaan pullot ulos ja vaihtamaan paikkaa. Sitten onnistui.
Tämä ongelma on, ilmeisestikin, vanhemmalla pullomallilla, jossa on kantorengas. Tämä pullo vaikuttaa olevan hieman paksumpaa materiaaliakin. Pullojen vaihdot ovat ilmeisesti sen verran harvoin tapahtuvaa, että en muistanut moista asiaa. Enkä reagoinut asiaan, vaikka kuulin jonkun pyytävän päivällä vastaavaa pulloa, vedoten , että ei sovi kaappiin.
Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta