Matkailukeskustelut > Tapahtumat
Caravan- ja Matkamessut Helsinki
Kaija:
--- Lainaus käyttäjältä: AnneN - 18.01.2014 kello on 20:36 ---Autoja & vaunuja pienempi halli. Iso puoli matkakohteita. Paljonko lie aiemmin?
--- Lainaus päättyy ---
Sama suhde. Matkapuolella hirveä ryysis ja hiki tulee. Caravan puolella helppo hengittää eikä jonoja baaritiskille. Saa kahvin nopsaan. :)
Meillä kokemusta vain vuodelta 2012.
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: viitalar - 18.01.2014 kello on 20:03 ---Olikos siellä paljon as au/ma vaunu nähtävyyksiä ,kun kuulin että alkaa hesan messut hyytyä matkailu auto /vaunu osastot
???? no mutta ei minua haittaa käyn Lahdessa Ja Turkusessa
--- Lainaus päättyy ---
Lukumääräisesti autoja ja vaunuja enempi kuin aiempina vuosina. Outlet-puoli tuplasi määrät - ko. halli on aiemmin ollut tyhjä/höpöhöpöä/lasteleikkipaikka..
Concordet oli poissa, samoin Morelot (paitsi yksi). Eli vähempi "kultaketjukerhon" -vehkeitä. Minä en noista ole koskaan välittänyt 8)
Carthagot 6 numeroisine hintalappuineen "yläpään vehkeinä" oli läsnä... Bestis poissa, niin enempi tilaa kansanvehkeille ;D
Tokihan Lahdessa tarjonta kyllä ihan toista.. tyystin eri messutkin.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 18.01.2014 kello on 17:56 ---Indonesialaiset tanssahteli messuilla. Testi videon otin Lumialla.
--- Lainaus päättyy ---
Kuvasitko niitä 'keltasiakin' naisia, vai pääsikö joku muu uutisiin? ;D
vippe:
Ei tair ny sit tonnekkaa ehtii...
VJH:
Lauantaina tuli 4h tuolla messuilla pyörittyä. Itse jäin kaipaamaan caravan puolelta tilpehöörin myyjiä. Ja kyllähän nyt tuo oma kulkine ( Knaus Sun-Traveller 708G vm 2004) tuntuu tilavalta ja sopivalta mun käyttöön. Kyllä uusissa autoissa on ahdasta mutta hintaa sitäkin enemmän..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta