Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Langaton ei millään löydy
K.E.V:
Ottaa sen mini-pci tai pci-e kortin pois. Mutta en nyt tuohon usko. Ettei vain wlan olisi disabloitu asetuksista
janitkon:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 6.12.2013 kello on 00:30 ---No tuolla antamallasi modeemitiedoilla tuossa ei kuvahaun perusteella ole edes niitä paria lisäantennia eli olisko kyseessä ihan vaan perustason modeemi mihin mennään sisään piuhoilla?? ::)
Tuntus kyllä nykyään että kunhan kytket virrat ihan mihin vaan modeemiin niin langaton yhteys näkys joka vehkeellä mitä yrität naittaa ... Thumb
Lueskelin lisää ja tällaista löyty...
http://www.aina.fi/pdf/cisco-3825_wlan-suojaus_12022013.pdf
--- Lainaus päättyy ---
Tuossa Ciscossa ei ole antenneja. Mulla on samanlainen.
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: janitkon - 6.12.2013 kello on 16:16 ---Tuossa Ciscossa ei ole antenneja. Mulla on samanlainen.
--- Lainaus päättyy ---
Ok
Tuntus vaan että reititin mallissa olis parit lisäantennit niin olis parempi kantama..
Mutta tämä on mun mutu tietoa vaan.. ;D
Onneva:
Laitan huomenna tänne kuulumisia kuin kävi ja kummoseen ratkaisuun päädyttiin.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 6.12.2013 kello on 16:11 ---Ottaa sen mini-pci tai pci-e kortin pois. Mutta en nyt tuohon usko. Ettei vain wlan olisi disabloitu asetuksista
--- Lainaus päättyy ---
Neiti kävi meillä ja kysyin muistiko hän oman tapauksensa. Oli saanut postitse kotiin uuden modeemin tilauksen tehtyään ja nimenomaan malliltaan sellaisen, että siinä kaikkien ohjeiden mukaan on wlan. Ei vaan ollut ja se vaihdettiin toiseen.
En usko tuohon disablointiin, laite on toimitettu liittymään johon ei kuulu wlan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta