Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
ajovalo lamput
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 16.03.2011 kello on 14:46 ---Joo, ja jos lapsen isä tai äiti kuoli kolarissa, niin lapsille tikkukarkit postissa. Ja matka jatkuu. :'(
--- Lainaus päättyy ---
Kukaanhan ei tiedä mistä syystä auto on kolaroinut.Kuski nukahtanut,oja nielaisi pohjille, auto väisti elukkaa.Ei siihen tarvita häikäisyä.Turhaa vatvoa tällaista. >:(
iso-juuso:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 16.03.2011 kello on 16:31 ---Kukaanhan ei tiedä mistä syystä auto on kolaroinut.Kuski nukahtanut,oja nielaisi pohjille, auto väisti elukkaa.Ei siihen tarvita häikäisyä.Turhaa vatvoa tällaista. >:(
--- Lainaus päättyy ---
Ne laittomat Xenonit, siis halogeeniumpioon vaihdetut polttimot elektroniikkasarjoi neen, häikäisevät todella pahasti, ja niiden hajavalo on niin voimakasta että edes pientareelle katsominen ei estä häikästymistä.
Ei siis ole turhaa vatvomista. Riittävän moni jauhaa jo niistä sumuvaloista, ja ne eivät edes oikeasti häikäise. Ja tuskimpa moni sitäkään hyväksyisi, että alkaisi ajaa muista välittämättä aina kaukovalot päällä?
Voin ymmärtää jos joku ymmärtämättömyyttää n on tuollaisia käyttänyt, mutta kun tietää millaista haittaa niillä tekee, niin onko käyttämisen jatkaminen silloin silkkaa kiusantekoa? Vai onko kyseessä sitä kuuluisaa "minä-itse-ei-muilla-väliä" -ajattelutapaa, joka nykyään kuulemma on valloillaan?
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 16.03.2011 kello on 08:46 ---Itsellä kojelaudan valo ilmoittaa jos lamppu on palanut, ainoo ongelma on siinä että huoltoon on jonoa joten sitä ei saa heti korjauttua :(
Kivoja nää nykyautot >:(
--- Lainaus päättyy ---
pojallani on samanlainen auto ::)
99:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 16.03.2011 kello on 08:57 ---Eikös tuossa Vectrassa polttimon vaihto ole vielä suhteellisen helppo tehdä itse
--- Lainaus päättyy ---
Ohjekirjassa todettiin että polttimon vaihto vaatii lampun irroittamisen, joten suosiolla annoin olla :(
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 16.03.2011 kello on 18:09 ---Ne laittomat Xenonit, siis halogeeniumpioon vaihdetut polttimot elektroniikkasarjoi neen, häikäisevät todella pahasti, ja niiden hajavalo on niin voimakasta että edes pientareelle katsominen ei estä häikästymistä.
Ei siis ole turhaa vatvomista. Riittävän moni jauhaa jo niistä sumuvaloista, ja ne eivät edes oikeasti häikäise. Ja tuskimpa moni sitäkään hyväksyisi, että alkaisi ajaa muista välittämättä aina kaukovalot päällä?
Voin ymmärtää jos joku ymmärtämättömyyttää n on tuollaisia käyttänyt, mutta kun tietää millaista haittaa niillä tekee, niin onko käyttämisen jatkaminen silloin silkkaa kiusantekoa? Vai onko kyseessä sitä kuuluisaa "minä-itse-ei-muilla-väliä" -ajattelutapaa, joka nykyään kuulemma on valloillaan?
--- Lainaus päättyy ---
Joo sovitaan sitten niin.Minun valot eivät kuitenkaan häikäise silmää.Olen sen itse todennut ajamalla toisella autollani Toyoa vastaan.Voitte jatkaa jauhantaa edelleen.Polttimot pysyvät kuitennii keulalla. 8)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta