Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

ajovalo lamput

<< < (3/18) > >>

tapani pokkinen:
En tiedä minkä tehtaan lamppuja on Ivecooni uutena laitettu, mutta alkuperäiset ovat. Rekisteriotteessa lukee 6/2003 vaan jostain olen alustassa nähnyt myös luvun 2002. Ja ei muuten voi Ivecon ajovaloja moittia. Keulassa on sellainen valorauta asennettuna, vaikka on lähinnä jäädyttäjän suoja porojen takia. Onhan sillä toki muutakin käyttöä, toimii hyvänä askelmana pestessä ja vahatessa sitä alkovin suurta pintaa. Alkovin etuosa on vahattava ainakin kolme kertaa kesässä ja mieluiten aina pesun jälkeen ;)

Niin ja km noin 86000.

Jushi69:
Itse käytän tässä testissä olleita Cobra Xenon 35W 4300K teholla.Suosittelen lämpimästi ,takana jo 23 tkm enkä ole nähnyt muutoksia tehossa.
Lukaskaa juttu miten halot ei pärjää xenoneille.
http://www.xenonkauppa.fi/epages/Kaupat.sf/?ObjectPath=/Shops/Xenon/Categories/Artikkelit/Valotesti

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 14.03.2011     kello on 18:37 ---Voi hyvinkin olla, että kehitystä noissa on ollut. Kokemukseni on 3 vuoden takaa  ;D

"Uuden teknologian ansiosta NIGHT BREAKER® PLUS lampuilla on jopa 50 % pidempi elinikä verrattuna aikaisempaan Night Breakeriin"

Valo oli laadultaan normiversiota valkoisempaa ja sitä oli enemp..
Tietty kestokin on kovin autokohtaista - pitkälti riippuvainen lampun kannnan jännitteestä.

--- Lainaus päättyy ---

Nuohan saattaisi kestää jo koko talven ;D

Waari:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 14.03.2011     kello on 20:44 ---Itse käytän tässä testissä olleita Cobra Xenon 35W 4300K teholla.Suosittelen lämpimästi ,takana jo 23 tkm enkä ole nähnyt muutoksia tehossa.
Lukaskaa juttu miten halot ei pärjää xenoneille.
http://www.xenonkauppa.fi/epages/Kaupat.sf/?ObjectPath=/Shops/Xenon/Categories/Artikkelit/Valotesti

--- Lainaus päättyy ---

Oli testaajilta unohtunut että nämä ovat laittomia virityksiä, joten ei noita voi suositella tieliikenteeseen.

4ntti:
Mutta jos tosiaan nuo laittomat viritykset haluaa niin eipä kannata niistä tollaisia hintoja maksaa, kun vastaavia sarjoja saa ulkomailta tilaten alle 50e kotiin toimitettuna.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View