Tekniikkakeskustelut > Alde
Alde 3010 iso lämpötilan vaihtelu
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 1.12.2013 kello on 16:35 ---
Itsellä kyllä vaunussa lämpö riittää 2 kW näillä pakkasilla ;D
Aamuyöllä loppu nimittäin kaasu niin otin toisenkin kW käyttöön ja helposti pysy lämpö 21.5 + .Pakkasta ei tosin ollut kuin -5.
--- Lainaus päättyy ---
Sulla onkin Kabe, aloittajalla Dethleffs. Tosin pidin aikanaan D-autoani talviautona.
Ja tuossa toisessa kohdassa lämpötilaero on VAIN 25°,aloittajalla 40. Hieman eroa?
K.E.V:
Aloittajalla Dethfless , ei Hobby
Beedro:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 1.12.2013 kello on 16:57 ---Sulla onkin Kabe, aloittajalla Dethleffs. Tosin pidin aikanaan D-autoani talviautona.
Ja tuossa toisessa kohdassa lämpötilaero on VAIN 25°,aloittajalla 40. Hieman eroa?
--- Lainaus päättyy ---
Minä olen kuvitellut, että tämön Snow-mallin eristepaksuudet ovat lähelle Ruotsalaisvalmistei sia vaunuja. En yhtään muista paljonko entisessä Cabbyssäni oli paksuudet. Tässä paksuudet ovat: seinät 34mm, katto 44mm ja lattia 54mm.
Yölle en ole määritellyt muuttuvaa lämpötilaa ja sen tarkistinkin heti aamulla. Jospa se 2Kw ei sitten riitä pitämään lämmintä. Onhan tuossa tietysti tuota sisätilaakin lämmitettävänä aika lailla verrattuna johonkin pienempään vaunuun.
kuusaan.matti:
Meikällä on ollu pienempiä (euro) vaunuja, missä 2 Kw sähkö on riittänyt -15C pakkasilla, olisko ollut yli -20 joskus, mutta silloin tais olla jo vähän vilakkaa. Tuossa Cabbyssä varmaan tarkenee paremmin, siinä kattoluukkujenkin pinta-ala on tosi pieni verraten johonkin Hobbyyn ,Knaussiin tmv.
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: Beedro - 1.12.2013 kello on 17:40 ---Minä olen kuvitellut, että tämön Snow-mallin eristepaksuudet ovat lähelle Ruotsalaisvalmistei sia vaunuja. En yhtään muista paljonko entisessä Cabbyssäni oli paksuudet. Tässä paksuudet ovat: seinät 34mm, katto 44mm ja lattia 54mm.
--- Lainaus päättyy ---
Lieneekö sittenkään Dethleffs snown eristeet tuota luokkaa (epäilen että ei, voin olla kyllä väärässäkin)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta