Tekniikkakeskustelut > Primus
primus 2470 päästää kaasut ja vikavalo ei syty toisinaan
mikkos28:
en osaa laittaa kiinteäksi mut :-X
mä marssin kuvien kans poliisilaitokselle ja todistajien jotka oli vieres ku aukasin paketin ja kuvien jotka otin ennen kokeilua ... ja kuvien jotka otin ennen ku lähetin takasi.
haiskahti heti alussa toi homma ku osa oli tullu ja ne kaiverrukset ja kaikki tosin katoin sen päivän väärin minkä aikasemmin ilmoitin täällä ja osa ei pelannu nyt katoin yhdest kuvast ni ku tarkasti kattoo ni näkyy navan sisäpuolella pieni korroosio tai vastaava näyttäs ainakin ruosteelt kuvast ja muutaki pientä jälkeä Thumbd Thumbd
lisäksi ei suostunu laittaa takuu tietoja sähköpostiin eikä sitä miks on kaiverrellu osaa ja muita tietoja mitä puhelimessa pyysin siltä sillo alko haisee homma lopullisesti. Thumbd
mikkos28:
nakkaanpa tännekki noi kuvat tosta tullesssa ja lähtiessä tullessa oli ton tässä tullessa osa
mikkos28:
täs kuva takasin lähtiessä kuva hox korroosio navassa ja kierteestä näkyy et on käytetty paikalla mulla sen jälkeen ku osa tullut
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: mikkos28 - 11.12.2013 kello on 07:59 ---täs kuva takasin lähtiessä kuva hox korroosio navassa ja kierteestä näkyy et on käytetty paikalla mulla sen jälkeen ku osa tullut
--- Lainaus päättyy ---
Miten tuota edes kehtaa uutena myydä.On kyllä roisto toi kauppias. Suolatahan tuollainen pitäis. Tuliko rahat takas?
mikkos28:
dodii nyt tuli uusi osa postissa kyllähän se vaati jopa virkavallan puuttumista asiaan kun soitin ja sanoin et teen petos ilmotuksen sit virkavalta oli soittanut ja nähnyt noi mun kuvat täällä niin myyjän asenne muuttui täysin ja nyt tuli postissa tän näkönen osa ainaki ulkonäkö näyttäs et on uus vaikka apikoja onki käytetty paikallaan ei muutako huomenna laittaa paikalle ja testata ni eiköhän se nyt ala toimii ois hemmetin huono tuuri jos kaksi osaa olis rikki .
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta