Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Talvirengaspakko
Weicco:
Oli toistoon lyöty nopeutta lisää rutkasti, niin saatiin meno näyttämään vauhdikkaammalta. Muuten hyvä filmi ja musiikista +10 :D
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 27.11.2013 kello on 17:04 ---Joo, ja jos on paripyörät, sisimmäiset voi ajaa nollaan. Niin, köyhät pojat kuten minä. ;)
Talvirenkaat voi laittaa vaikka vain eteen. :)
--- Lainaus päättyy ---
Talvirengaspakkohan on tuloillaan kuorma-autoihin Suomeenkin lähiaikoina...No telissä voi vielä sitten ilmeisesti pitää kesärenkaita.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 27.11.2013 kello on 17:07 ---Näihän se menee. minulla on nyt edessä talvi pinnat ja ensii viikolla on sitten jo takanakin.
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 27.11.2013 kello on 20:18 ---Oli toistoon lyöty nopeutta lisää rutkasti, niin saatiin meno näyttämään vauhdikkaammalta. Muuten hyvä filmi ja musiikista +10 :D
--- Lainaus päättyy ---
Juu. hassun näköisiä ne hiihtäjät kohdassa 2:36 , menivät kuin marionetit. Puolet ainakin nopeutettu filmiä.
JJJ:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 27.11.2013 kello on 22:37 ---Talvirengaspakkohan on tuloillaan kuorma-autoihin Suomeenkin lähiaikoina...No telissä voi vielä sitten ilmeisesti pitää kesärenkaita.
--- Lainaus päättyy ---
Vähän turhaa hössötystä. Minä olen vaihtanut talvipinnat vetopyörille joka talvi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta