Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Talvirengaspakko

<< < (3/4) > >>

Weicco:
Oli toistoon lyöty nopeutta lisää rutkasti, niin saatiin meno näyttämään vauhdikkaammalta. Muuten hyvä filmi ja musiikista +10  :D

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 27.11.2013     kello on 17:04 ---Joo, ja jos on paripyörät, sisimmäiset voi ajaa nollaan. Niin, köyhät pojat kuten minä.  ;)
Talvirenkaat voi laittaa vaikka vain eteen.  :)

--- Lainaus päättyy ---
Talvirengaspakkohan on tuloillaan kuorma-autoihin Suomeenkin lähiaikoina...No telissä voi vielä sitten ilmeisesti pitää kesärenkaita.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 27.11.2013     kello on 17:07 ---Näihän se menee. minulla on nyt edessä talvi pinnat ja ensii viikolla on sitten jo takanakin.

--- Lainaus päättyy ---
Thumb

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 27.11.2013     kello on 20:18 ---Oli toistoon lyöty nopeutta lisää rutkasti, niin saatiin meno näyttämään vauhdikkaammalta. Muuten hyvä filmi ja musiikista +10  :D

--- Lainaus päättyy ---
Juu. hassun näköisiä ne hiihtäjät kohdassa 2:36 , menivät kuin marionetit. Puolet ainakin nopeutettu filmiä.

JJJ:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 27.11.2013     kello on 22:37 ---Talvirengaspakkohan on tuloillaan kuorma-autoihin Suomeenkin lähiaikoina...No telissä voi vielä sitten ilmeisesti pitää kesärenkaita.

--- Lainaus päättyy ---
Vähän turhaa hössötystä. Minä olen vaihtanut talvipinnat vetopyörille joka talvi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View