Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Itse tehty tarkastus

<< < (8/11) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 27.11.2013     kello on 08:30 ---Voi Voi KAHTAENVAIHDA kun ahdistaa kummasti vain minun vitsailut Volvoa kohtaan, ei kenenkään muun palstalaisen kommentit, vai mitä mieltä muut palstalaiset ovat, eivät varmaan kovin paljoa muuta ajattele tästä palstan ylläpitoon kuuluvalta valvojalta.  :(

--- Lainaus päättyy ---

Eikös tärkeintä ole, että veljet on päässeet taas keskustelemaan tai vääntäneet keskustelun elämän tukipilareihin.  ...Henkilöautoihin.    :laugh:

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 27.11.2013     kello on 08:53 ---Eikös tärkeintä ole, että veljet on päässeet taas keskustelemaan tai vääntäneet keskustelun elämän tukipilareihin.  ...Henkilöautoihin.    :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

No niin luulisi, henkilöautot ovat karavaanareiden peruspilari, myös meille matkailuautoilijoil le.

Mutta niinhän se vaan on, mikäli kemiat eivät täsmää niin auta armias jos sellainen sattuu sanomaan jotain just mun autosta tai puhelimesta niin silloin isketään päälle kuin se yleinen syyttäjä, siis eräiden kohdallahan on juuri näin....täälläkin moni tietää ketä tarkoitan, satun vaan sanomaan sen ääneen.

Ja kuten moni jo lienee huomannut noiden Fiatin ketjujen kohdalla, en ole hyökännyt ketään kohtaan jos siitä moitittavaa löytyy ja löytyyhäm siitä, saa kertoa kaikki Toyotaan ja Fiat Ducatoon liittyvät huonot puolet, lupaan etten suutu.  ;)

Hyvähän se on vaan kuulla niin tietää mihin täytyy varautua tulevaisuudessa, eikös ?

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 27.11.2013     kello on 08:59 ---No niin luulisi, henkilöautot ovat karavaanareiden peruspilari, myös meille matkailuautoilijoil le.

Mutta niinhän se vaan on, mikäli kemiat eivät täsmää niin auta armias jos sellainen sattuu sanomaan jotain just mun autosta tai puhelimesta niin silloin isketään päälle kuin se yleinen syyttäjä, siis eräiden kohdallahan on juuri näin....täälläkin moni tietää ketä tarkoitan, satun vaan sanomaan sen ääneen.

Ja kuten moni jo lienee huomannut noiden Fiatin ketjujen kohdalla, en ole hyökännyt ketään kohtaan jos siitä moitittavaa löytyy ja löytyyhäm siitä, saa kertoa kaikki Toyotaan ja Fiat Ducatoon liittyvät huonot puolet, lupaan etten suutu.  ;)

Hyvähän se on vaan kuulla niin tietää mihin täytyy varautua tulevaisuudessa, eikös ?

--- Lainaus päättyy ---
Joo, minunkin kohdalla on muutamia orggilaisia, joiden kirjoituksiin en viitsi kommentoida. En halua riidellä (vaikka joskus provon laitankin) enkä tapella, koirathan ne ärhentelee ja tappelee.    ...Hyvä näin.  ;D Thumb

K.E.V:
Siellä on tällainen kohta, suosittelen mikäli ahdistaa.  Thumb

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 27.11.2013     kello on 09:26 ---Siellä on tällainen kohta, suosittelen mikäli ahdistaa.  Thumb

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Älä yritäkkään tuota minulle tyrkyttää, minähän en ala ketään enkä kenenkään tekstiä piilottamaan, en en ja onhan tästä ollut jo puhetta, luulisi aikamiehen ymmärtävän jos kerran sanon että minä en piilottele kenenkään tekstejä niin sitten se on niin.   ;D

Ei ahdista, huvittaa vaan minua kuten niin monia muitakin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View