rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Itse tehty tarkastus  (Luettu 9130 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:49
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Itse tehty tarkastus
« Vastaus #30 : 26.11.2013 kello on 20:49 »
Ehkä niissä kuluu öljyä tavallista enempi...?   ::)

Sitikassa 120000 mittarissa eikä kertaakaan lisätty öljyä, Ductossa 113000 ja litra lisätty öljynvaihtojen välillä.



Ihmettelen vaan, etteikö "paremmissa" autoissa ole tuota näyttöä, vaikka on muuten ties minkälaisia tietokoneita.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
Vs: Itse tehty tarkastus
« Vastaus #31 : 26.11.2013 kello on 21:15 »
Tottakai kaikki nestetäytöt tarkastetaan kun noukkapellin tarttee avata noin sillointällöin .
Viimestään ko lasinpesua lisätään ko ei niistä muuta kulu mutta kattoa pitää ,ohjaustehostimen öljyt,jarrunesteet ,jäähdytysnesteet.
Jarrunesteen vajoamisesta voi päätellä millon alkaa jarrupalojen vaihto lähestymään.
Moniurahihnaa kannattaa seurata milloin harjat alkaa murtumaan , niin vaihtaa vain ,ko kerran on katkennut matkanpäällä sekin.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:47
Vs: Itse tehty tarkastus
« Vastaus #32 : 26.11.2013 kello on 21:31 »
Ihmettelen vaan, etteikö "paremmissa" autoissa ole tuota näyttöä, vaikka on muuten ties minkälaisia tietokoneita.

Paremmista en tiedä, mutta mun autossa ei ole muuta näyttöä kuin ajotietokone. Eikö se riitä, jos tietsikka kertoo neste tai öljypinnan olevan liian matalalla? Miksi sille pitäisi olla erikseen jokin näyttö?

No tuo öljynpintatason kertominen on uskomus, koska eihän se auto koskaan semmosta kerro käytännössä. Nestepinnasta on kerran varoittanut, vaikka nestettä oli silloinkin silmämääräisesti tarkastettuna riittävästi - huoltomies oli vaan hihnaa vaihtaessa kiskassu johdosta anturin hieman irti paisuntasäiliöstä  ;)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
  • Autossa on pyörät
Vs: Itse tehty tarkastus
« Vastaus #33 : 27.11.2013 kello on 07:53 »
       Pitää vähän kokeilla noita WolWo  kuskeja !! pikkasen ovat takakireitä kun joutuu huoltamaankin niitä volvoja... ;D
Se savolainen heppa on pienenä joutunut kävellen menemään kouluun kun toisten kylän talollisten lapset ajoi volvolla ohi. tämän vuoksi joka lauseessa pitää olla jokin pikku *ittuilu volvoa kohtaan. Vian ei tartte olla iso kun sijaitsee sopivassa lohkossa...... ???

  • Vieras
  • Vs: Itse tehty tarkastus
    « Vastaus #34 : 27.11.2013 kello on 08:30 »
    Se savolainen heppa on pienenä joutunut kävellen menemään kouluun kun toisten kylän talollisten lapset ajoi volvolla ohi. tämän vuoksi joka lauseessa pitää olla jokin pikku *ittuilu volvoa kohtaan. Vian ei tartte olla iso kun sijaitsee sopivassa lohkossa...... ???

    Voi Voi KAHTAENVAIHDA kun ahdistaa kummasti vain minun vitsailut Volvoa kohtaan, ei kenenkään muun palstalaisen kommentit, vai mitä mieltä muut palstalaiset ovat, eivät varmaan kovin paljoa muuta ajattele tästä palstan ylläpitoon kuuluvalta valvojalta.  :(

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.04.2024 kello on 21:27
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Itse tehty tarkastus
    « Vastaus #35 : 27.11.2013 kello on 08:53 »
    Voi Voi KAHTAENVAIHDA kun ahdistaa kummasti vain minun vitsailut Volvoa kohtaan, ei kenenkään muun palstalaisen kommentit, vai mitä mieltä muut palstalaiset ovat, eivät varmaan kovin paljoa muuta ajattele tästä palstan ylläpitoon kuuluvalta valvojalta.  :(

    Eikös tärkeintä ole, että veljet on päässeet taas keskustelemaan tai vääntäneet keskustelun elämän tukipilareihin.  ...Henkilöautoihin.    :laugh:

  • Vieras
  • Vs: Itse tehty tarkastus
    « Vastaus #36 : 27.11.2013 kello on 08:59 »
    Eikös tärkeintä ole, että veljet on päässeet taas keskustelemaan tai vääntäneet keskustelun elämän tukipilareihin.  ...Henkilöautoihin.    :laugh:

    No niin luulisi, henkilöautot ovat karavaanareiden peruspilari, myös meille matkailuautoilijoil le.

    Mutta niinhän se vaan on, mikäli kemiat eivät täsmää niin auta armias jos sellainen sattuu sanomaan jotain just mun autosta tai puhelimesta niin silloin isketään päälle kuin se yleinen syyttäjä, siis eräiden kohdallahan on juuri näin....täälläkin moni tietää ketä tarkoitan, satun vaan sanomaan sen ääneen.

    Ja kuten moni jo lienee huomannut noiden Fiatin ketjujen kohdalla, en ole hyökännyt ketään kohtaan jos siitä moitittavaa löytyy ja löytyyhäm siitä, saa kertoa kaikki Toyotaan ja Fiat Ducatoon liittyvät huonot puolet, lupaan etten suutu.  ;)

     Hyvähän se on vaan kuulla niin tietää mihin täytyy varautua tulevaisuudessa, eikös ?

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.04.2024 kello on 21:27
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Itse tehty tarkastus
    « Vastaus #37 : 27.11.2013 kello on 09:06 »
    No niin luulisi, henkilöautot ovat karavaanareiden peruspilari, myös meille matkailuautoilijoil le.

    Mutta niinhän se vaan on, mikäli kemiat eivät täsmää niin auta armias jos sellainen sattuu sanomaan jotain just mun autosta tai puhelimesta niin silloin isketään päälle kuin se yleinen syyttäjä, siis eräiden kohdallahan on juuri näin....täälläkin moni tietää ketä tarkoitan, satun vaan sanomaan sen ääneen.

    Ja kuten moni jo lienee huomannut noiden Fiatin ketjujen kohdalla, en ole hyökännyt ketään kohtaan jos siitä moitittavaa löytyy ja löytyyhäm siitä, saa kertoa kaikki Toyotaan ja Fiat Ducatoon liittyvät huonot puolet, lupaan etten suutu.  ;)

     Hyvähän se on vaan kuulla niin tietää mihin täytyy varautua tulevaisuudessa, eikös ?
    Joo, minunkin kohdalla on muutamia orggilaisia, joiden kirjoituksiin en viitsi kommentoida. En halua riidellä (vaikka joskus provon laitankin) enkä tapella, koirathan ne ärhentelee ja tappelee.    ...Hyvä näin.  ;D Thumb

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
    • Autossa on pyörät
    Vs: Itse tehty tarkastus
    « Vastaus #38 : 27.11.2013 kello on 09:26 »
    Siellä on tällainen kohta, suosittelen mikäli ahdistaa.  Thumb



  • Vieras
  • Vs: Itse tehty tarkastus
    « Vastaus #39 : 27.11.2013 kello on 09:43 »
    Siellä on tällainen kohta, suosittelen mikäli ahdistaa.  Thumb

    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

    Älä yritäkkään tuota minulle tyrkyttää, minähän en ala ketään enkä kenenkään tekstiä piilottamaan, en en ja onhan tästä ollut jo puhetta, luulisi aikamiehen ymmärtävän jos kerran sanon että minä en piilottele kenenkään tekstejä niin sitten se on niin.   ;D

    Ei ahdista, huvittaa vaan minua kuten niin monia muitakin.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:17
    Vs: Itse tehty tarkastus
    « Vastaus #40 : 27.11.2013 kello on 11:30 »
    Off-Topic:
    Otsikko ei ollut "itsetutkiskelu"   ^-^

  • Vieras
  • Vs: Itse tehty tarkastus
    « Vastaus #41 : 27.11.2013 kello on 11:34 »
    Niimpä arvon lajin harrastajat!! Oishanse kiva kun pientä kehua suuntaan jos toiseenki tulisi, ja rakentavasti vermeitten heikkouksia toisille myönnettäisiin niin ettei menisi poikasten tasoiselle kinastelulle. tekniikka kehittyy ja ostellaan uusimpia aikaansaannoksia, se on eteenpäin menoa.. ja pietään itestä myös huolta..

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:27
    • viva la France
    Vs: Itse tehty tarkastus
    « Vastaus #42 : 27.11.2013 kello on 13:32 »
    No niin luulisi, henkilöautot ovat karavaanareiden peruspilari, myös meille matkailuautoilijoil le.

    Mutta niinhän se vaan on, mikäli kemiat eivät täsmää niin auta armias jos sellainen sattuu sanomaan jotain just mun autosta tai puhelimesta niin silloin isketään päälle kuin se yleinen syyttäjä, siis eräiden kohdallahan on juuri näin....täälläkin moni tietää ketä tarkoitan, satun vaan sanomaan sen ääneen.

    Ja kuten moni jo lienee huomannut noiden Fiatin ketjujen kohdalla, en ole hyökännyt ketään kohtaan jos siitä moitittavaa löytyy ja löytyyhäm siitä, saa kertoa kaikki Toyotaan ja Fiat Ducatoon liittyvät huonot puolet, lupaan etten suutu.  ;)

     Hyvähän se on vaan kuulla niin tietää mihin täytyy varautua tulevaisuudessa, eikös ?
    Olenhan minä sen joskus sanonut tästä dukatosta, että aikanaan jo jyry sisussa oli paremmat jouset.  Ja etupään rakennekkin on suora vitsi autoon joka on alunperin suunniteltu ammattikäyttöön. Ja niihän se on ollut ja on oleva eteenkin päin; Fiat petojen sukua, Susi jo syntyessään. ;)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.04.2024 kello on 21:27
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Itse tehty tarkastus
    « Vastaus #43 : 27.11.2013 kello on 13:36 »
    Olenhan minä sen joskus sanonut tästä dukatosta, että aikanaan jo jyry sisussa oli paremmat jouset.  Ja etupään rakennekkin on suora vitsi autoon joka on alunperin suunniteltu ammattikäyttöön. Ja niihän se on ollut ja on oleva eteenkin päin; Fiat petojen sukua, Susi jo syntyessään. ;)

    Niin, ja meikäläisen Fiilisvanhus on, laiska ja vanha, sekä kaasupullokotelo on aivan persiistä. Jousitus on niin kuin poukukärryllä ajaisi.  ;)

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:48
    • Lempäälä
    Vs: Itse tehty tarkastus
    « Vastaus #44 : 27.11.2013 kello on 14:26 »
            ASIAAN  :D 
    Kyllä noita tarkastuksia tehdään, nesteitä, öljyjä ja pesunesteitä lisäillään tarpeen vaatiessa. Vikakoodeja luetaan, alustaa öljytään pyöriä vaidellaan ts. kaikken pyrin itse tekemään mitä puskurien välissä on. Sitähän riittää. :D ;D