Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Apua! Ovi ei mene kiinni!
aaoulusta:
Kokeileppa sellasta jotta jäähdytä sisä tilat (pakkasella) ennenkuin lukitset ovet, ei tuo kondnsio vaikuttaisi niin paljoa sitten. tietty lukkosulaa jos mahollista..on toiminut mutta nyt kun on tuo sisälämppäri niin voi olla huoleti aamuisin ja töistä lähtiessä...
Kaija:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 26.11.2013 kello on 12:37 ---JOskus auttaa, kun tempasee oven kiinni ja samalla painaa lukitusnapin alas...
--- Lainaus päättyy ---
Tätä mä kokeilin eilen illalla töistä lähtiessä ja nyt en saa kuskin ovea auki sen enempää sisältä kuin ulkoa! :laugh:
Keravan Auto-Salpaan ei nyt saa aikaa. Arvelivat, että liian iso homma pikahuollon puolelle ,jonne ei ennen puolta päivää pääse. Voi helkutti ton auton kanssa!
Eli Keravan Prisman lämpimään parkkihalliin sulattamaan autoa, niin käy sujuvasti edes apukuskin puolelta sisään meno. Otan mukaan aseöljyn, jota aion tuupata joka ikiseen lukkoon. Yritän avaimella vielä hiukan pyöritellä niitä lukkoja. Joku vaisto sanoo, että kannattaa ottaa vara-avainkin mukaan. :o
Kaija:
Mä arvasin, että jollain sen saa laukeamaan. Takaluukun lukon napsautuksen jälkeen kuskin ovikin aukesi. :)
Sulakoon nyt Prisman alimmassa kerroksessa; mä olen Subissa donitsi-kahvilla :)
Rölli:
Toi sun ongelmaha ei oo niis avain pesissä vaan siell lukko koneistossa mikä näkyy vähän ku aukaset oven ja katot sielt mihi se karmin vastakappale osuu, ja sinne pesiytynyt kosteus aiheuttaa ongelmia , pitäs saada jollain pestyä vettyneet vaseliint pois ja uuttta notkeeta rasvaa tilalle, se jousi mikä lukitsee sen näkyvän lukkosalvan on yleensä samaa luokkaa ku kynän jousi.. eli ookko yrittänyt rasvata sitä koneistoa sieltä oven pielestä?
Toi on sitt iha vaa mun käsitys asioiden kulusta, varmaan satoja vastaavia korjanneena..
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Kaija - 10.12.2013 kello on 11:02 ---Mä arvasin, että jollain sen saa laukeamaan. Takaluukun lukon napsautuksen jälkeen kuskin ovikin aukesi. :)
Sulakoon nyt Prisman alimmassa kerroksessa; mä olen Subissa donitsi-kahvilla :)
--- Lainaus päättyy ---
Sulaahan tuo muttei kuivu. Tuo lukkosysteemi vaatii pitkän kuivassa ja lämpimässäolon jotta kosteus poistuisi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta