Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Paljonko rahaa autoissa kiinni?

<< < (9/11) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 23.11.2013     kello on 21:07 --- Siitä höpö emännälle oma kuljin ;) :D

--- Lainaus päättyy ---

Ihan oikeasti ei minulle ole tämä. Voisi ollakki, mutta minulla ei ole rahhoo.  :)

Haapaniemen Paroni:
Nyt asiasta toiseen,niin paljonko kustantaa pitää matkailu auto läpi vuoden liikenteessä?

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 23.11.2013     kello on 21:14 ---Ihan oikeasti ei minulle ole tämä. Voisi ollakki, mutta minulla ei ole rahhoo.  :)

--- Lainaus päättyy ---
Katoppa sinne sukan varteen ;) :D

K70:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 23.11.2013     kello on 21:14 ---Ihan oikeasti ei minulle ole tämä. Voisi ollakki, mutta minulla ei ole rahhoo.  :)

--- Lainaus päättyy ---
Lelut näkyy, velka ei  ;)

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 23.11.2013     kello on 21:04 ---Kaveri soitti, ja kysy että hänelle mieluinen auto olisi myytävänä. Pyysi neuvoja. Sanoin laittavani tänne, kun en osaa sanoa.  :) www.nettikaravaani. com/clouliner/clouliner-700-bs/1383469

--- Lainaus päättyy ---

Mitä pitäisi "osata" sanoa ?

Hyvin paljon vaikuttaa tarpeet , käyttö ja mistä tykkää . . .

Alusta lienee tuolle kopalle hyvä,  . . .

Tuossa on paljon "hyvää", kuvat ei kerro kaikkea, onko laskettava vuode, myös ?  Suihkutilat ? mimmoset ? "Huussi" suikutilassa? , tuo  sisäväritys itselleni ei "nappaa" mutta jos toinen tykytykytykkää, mikä ettei . . .

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View