Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Paljonko rahaa autoissa kiinni?

<< < (7/11) > >>

tlaaks27:

Tällaiset, Dethleffs Advantage 2009 noin 40000 eur ja Chevrolet Captiva 2012 suunnilleen saman verran ! 

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 23.11.2013     kello on 20:23 ---Loppu pelissä,niin minun käsityksen mukaan varakkailla on matkailu auto,kun lasketaan kaikki kustannukset vuoden aikana yhteen...

--- Lainaus päättyy ---

Jos laskee matkailuauton kustannukset vuodessa johon kuuluu polttoainekustannuk set, huollot, vakuutukset, rengaskulut ym... niin ei se matkailuauto ole sen kalliimpi kuin iso henkilöautokaan. Vaihtoehdoksi jos ottaa tämän palstan AUTON, eli Volvon XC90 niin saman hintainen olisi ostohinnaltaankin ja myös noiden ed.mainittujen kustannusten muodossa.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 23.11.2013     kello on 20:39 ---Jos laskee matkailuauton kustannukset vuodessa johon kuuluu polttoainekustannuk set, huollot, vakuutukset, rengaskulut ym... niin ei se matkailuauto ole sen kalliimpi kuin iso henkilöautokaan. Vaihtoehdoksi jos ottaa tämän palstan AUTON, eli Volvon XC90 niin saman hintainen olisi ostohinnaltaankin ja myös noiden ed.mainittujen kustannusten muodossa.

--- Lainaus päättyy ---
Niin ne varakkaat pitää semmosta :D ;)

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 23.11.2013     kello on 20:43 --- Niin ne varakkaat pitää semmosta :D ;)

--- Lainaus päättyy ---

Hankkii henkilöautoksi Toyotan niin pysyy duunariluokassa autonkin suhteen.  ;D

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 23.11.2013     kello on 20:23 ---Loppu pelissä,niin minun käsityksen mukaan varakkailla on matkailu auto,kun lasketaan kaikki kustannukset vuoden aikana yhteen...

--- Lainaus päättyy ---

Taisit maksaa vaunustasi sen verran, mitä minä saisin autostani vaihdossa/myydessä. Plus Volvo.

Siis kuka on varakas?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View