Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Lirutteleminen pitkin pusikoita
kaarina:
Olen todella typertynyt näistä leirintäalueilla nurkkiin ja puskiin kuseksijoista, ja vielä kehdataan iloisesti ääneen siitä kertoa.
Olen niitä valitettavasti livenäkin nähnyt mutta että vielä..huhhuh...vai htoehtoisesti, mitä jos ruvetaan toimimaan kaikki niin, lakkautetaan vessat tarpeettomana ja aletaan porukalla tehdä tarpeemme ympär ämpär leirintäalueita, varmaan olis kivaa, eikö!
t.Kaarina
Alan:
Miehillä se on helppo käydä, salaovelasti luikauttamassa huomaamatta.
Törkimykset erikseen. Laji vaatii tarkkaa harkintaa ja ehdotonta tyylitajua. Avarilla kentillä tai tiiviisti paikoitetuilla käydään vain huoltorakennuksessa tai omassa vessassa. Thumb
Alueita löytyy niin moneen lähtöön, että mitään yleispätevää tuosta ei voi lausua. Vähemmistössä mahtavat puskapissikelpoiset luonnontilaiset alueet olla.
kaarina:
Mun mielestä ehdottoman yleispätevä sääntö on se, ettei puskiin pissitä missään, missä on vessat, ja missä säännönmukaisesti oleskelee muita ihmisiä. Ei edes pikkulapset, sillä siitä se opetus lähtee, niin kuin yleensä poikalapsien kohdalla onkin käynyt, äidit opettaa pissaamaan just sinne, missä lapsi sanoo että on hätä.....ja niin ne tekee sitten aikuisinakin...yök. ..
t.Kaarina
Weicco:
Aina käyn ulkona lirauttamassa kun siihen on sopiva paikka ja mahdollisuus. Kerran jopa sain kiitoksia siitä. Talvella lorautin lumipenkkaan ja sen verran siihen sulaa kuoppaa syntyi että sieltä paljastui naapuri vaunuilijan lumilapio. Se oli hävinnyt viikkoa aikaisemmin, oli tarttunut lumiaurakuskin mukaan. Sanoin naapurille että lapios on tuolla penkan takana, hae pois :D
Turhan Höpöttäjä:
Jos leirintäalueella on talvella koirat kusseet keltaiseksi penkan, saako immeiset siihen lirauttaa. Joskus olen talvella omalla suihkulla porannut koiran pas*** lumen sisään piiloon. ...Lienenköhän minä oikea karavaanari. ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta