Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Miten saan läppärista pois pysyvästi ohjelman ja spammejä?
migel:
Moi!
Elikkä etsin ilmaista puhdistustyökalua läppäriini ja sellainen Reg clean Pro ohjelmaa sitten klikkasin sitä ja nyt se on suurin haittaohjelma koneessani! KOska ne huijasi että se on ilmainen mutta se maksaakin jos haluaa koneen puhdistettavan!
Se hyppää aina silmille kun avaan koneen ja sitä saa klikata neljä' kertaa eri kohdista ennenkuin se katoaa näytöltä.
Sen myötä on alkanut tulemaan kaiken näköisiä mainoksia jotka niin ikään täytyy klikata veke-arrrggh!
Välillä herjaa että levytilani on matala mutta kun tsekkaan kovalevyn niin tilaa on vaikka millä mitalla-saamari sentään ja kun en ole edes lukenut koskaan sanaakaan mitään käyttöohjeita vaan alkanut vaan sutimaan...
Käyttiksenä mjulla on win7 ja aviran virusohjelma....
Nöyrä kiitos jos jollain selkokielellä sais apua ettei toi reg clean pro olisi enään koneessani!!!
t migel
Arska:
Ei taida poisto onnistua muuten kuin rekisteriä rukkaamalla,toivottavasti olen väärässä..Itse olen käyttänyt hyväkseni kymmeniä kertoja kavereitten koneita putsatessani viruksista tuota virustorjunta.net nörttejä. Sieltä olen saanut tarkatohjeet ja ohjelmat virusten ja haittaohjelmien poistoon.
Sent from my iPad using Tapatalk
0yxxy0:
Ite käytän välillä CCleaner sielläkin on poista sovellus ja nyt kun kone alkoi hidastuun niin plokkasin hetikäynnistyvää listta aika paljon tällä ohjelmalla.
Beenari:
Toi viimeinen kommentti "selkokielellä kiitos" vähän arveluttaa. Viittaa siihen ettei nörttitaidot riitä muuhun kuin selaimen käynnistämiseen.... .
Mutta tuossa lontooksi ja kuvien kanssa: http://www.wikihow.com/Remove-RegClean-Pro
Käy ohjeet läpi oman koneesi kanssa, mutta älä tee mitään. Jos kaikki ohjeen kohdat saat käytyä läpi (saattaa olla eri versio tmv) niin sitten vaan hommiin.
JA JOS POISTON YHTEYDESSÄ OHJELMA ESITTÄÄ JOITAKIN KYSYMYKSIÄ, NIIN LUE NE KYSYMYKSET AJATUKSEN KANSSA ENNEN KUIN KLIKKAAT MITÄÄN!!!!! (tyyliin joo-joo hoida homma kliks-kliks)
migel:
Ok! Toi vaikutta hyvältä ,kieli ei ole suurikaan ongelma vaan nää datataidot olemattomat! Kiitos
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta