Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

ISO KIITOS MJO 33400:lle

<< < (4/6) > >>

jorma:
Toistaiseksi ei ole tarvinnut korjaouttaa mitään, sen sijaan korjausohjeita on tullut kiitettävästi, joilla on selvitty eteenpäin.
Kysyisin vielä Pikkumiguelilta että minkä laatuinen vika sinun Hobbyn alden elekroniikassa oli, eli miten vika ilmoitti itsestään. :-\

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 21.11.2013     kello on 19:00 ---Toistaiseksi ei ole tarvinnut korjaouttaa mitään, sen sijaan korjausohjeita on tullut kiitettävästi, joilla on selvitty eteenpäin.
Kysyisin vielä Pikkumiguelilta että minkä laatuinen vika sinun Hobbyn alden elekroniikassa oli, eli miten vika ilmoitti itsestään. :-\

--- Lainaus päättyy ---

Kuka sanoi,että vikä oli Aldessa? ;D Vika oli poppikoneessa eli jonkunlainen autobuusteri. En minä noista mitään ymmärrä, mutta korjasin vaan. :-[

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 21.11.2013     kello on 19:31 ---Kuka sanoi,että vikä oli Aldessa? ;D Vika oli poppikoneessa eli jonkunlainen autobuusteri. En minä noista mitään ymmärrä, mutta korjasin vaan. :-[

--- Lainaus päättyy ---
Heh...
Toiset tekee mitä osaa, mutta toiset tekee mitä haluaa.. :)

jorma:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 21.11.2013     kello on 19:31 ---Kuka sanoi,että vikä oli Aldessa? ;D Vika oli poppikoneessa eli jonkunlainen autobuusteri. En minä noista mitään ymmärrä, mutta korjasin vaan. :-[

--- Lainaus päättyy ---
Perhana joo, en muistanutkaan että elektroniikka vikaa voi olla muuallakin kuin alden korteissa, niistä kun on niin paljon juttua ollut. Hyvä kun rokkikone tuli kuntoon. :D

Pikkumiguel:

--- Lainaus päättyy ---

Juu ei vaunussa oo ollu (toistasex probleemia,onnex) mutta Mjo 33400 korjas tuollaisen suht laadukkaan/hyvähkön auto hifi vahvistimen joita ei enää saa uutena ja uudemmat versiot ei oo kuulemma yhtä hyviä kuin vanhat...Vaimon Eemeli mersuun vähän päivittelen uutisten kuuntelu laitteita...mitään jumputi jumputia EI haeta vaan tällä kertaa ÄÄNENLAATUUN koitan panostaa...Joskus aikana X noita tuli harrasteltua ja vähän kilpailtuakin...Väh än on taas musiikin kuuntelu harrastuskin herännyt...Kiitos kolmelle tyttärelle jotka kuuntelevat millon mitäkin juutuupista....t m

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View