Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Maatalouden lähtölaskenta

<< < (4/11) > >>

JJJ:
Rankkaa tarinaa. Ei vastaa minun näkemyksiäni vaikka aihetta olen esille nostanutkin.  Toisaalta artikkelin puolueettomuutta sopii epäillä.
Maksetaan sitä tukea muuallakin kuin Suomessa. Asiaa tutkittuani puolet EU:n budjetista menee maataloustukeen. Suomessa tuen mittakaava on huomattavasti suurempi kuin muualla. Aiheuttaa närää mm. naapurimaissa. Kokonaistuki on neljän miljardin luokkaa vuodessa josta EU:n kassasta tulee vajaat pari miljardia ja kansallisella tuella hoidetaan loput. Juuri tämä jälkimmäinen, kansallinen tuki aiheuttaa närää.

aaoulusta:
Monikohan maanviljeliä laittaisi pellot pakettiin jos tuet loppuisi?  tiedän yhen joka muutti  pellot ja niityt leirintä alueiksi ja oli oikein tyytyväinen....

JJJ:
Jonkinlainen kutsumusammattihan se on. Tuntipalkka työnteolle keskimäärin reilut 6 €. Taitaa olla sama juttu kuin taksarinkin ammatissa  ;D

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 17.11.2013     kello on 16:41 ---Jonkinlainen kutsumusammattihan se on. Tuntipalkka työnteolle keskimäärin reilut 6 €. Taitaa olla sama juttu kuin taksarinkin ammatissa  ;D

--- Lainaus päättyy ---
      Ja todellinen työaika on /kk ?...

vesako:
Kyllä minä ainakin arvostan kotimaista lihaa ja vihanneksia.
Kyllä niiden tuotantoa täytyy tukea jos ei muuten kannata.

Ainakin tiedän mitä suuhuni laitan.

Tämä minun mielipiteeni.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View