Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Maatalouden lähtölaskenta
JJJ:
Rankkaa tarinaa. Ei vastaa minun näkemyksiäni vaikka aihetta olen esille nostanutkin. Toisaalta artikkelin puolueettomuutta sopii epäillä.
Maksetaan sitä tukea muuallakin kuin Suomessa. Asiaa tutkittuani puolet EU:n budjetista menee maataloustukeen. Suomessa tuen mittakaava on huomattavasti suurempi kuin muualla. Aiheuttaa närää mm. naapurimaissa. Kokonaistuki on neljän miljardin luokkaa vuodessa josta EU:n kassasta tulee vajaat pari miljardia ja kansallisella tuella hoidetaan loput. Juuri tämä jälkimmäinen, kansallinen tuki aiheuttaa närää.
aaoulusta:
Monikohan maanviljeliä laittaisi pellot pakettiin jos tuet loppuisi? tiedän yhen joka muutti pellot ja niityt leirintä alueiksi ja oli oikein tyytyväinen....
JJJ:
Jonkinlainen kutsumusammattihan se on. Tuntipalkka työnteolle keskimäärin reilut 6 €. Taitaa olla sama juttu kuin taksarinkin ammatissa ;D
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 17.11.2013 kello on 16:41 ---Jonkinlainen kutsumusammattihan se on. Tuntipalkka työnteolle keskimäärin reilut 6 €. Taitaa olla sama juttu kuin taksarinkin ammatissa ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ja todellinen työaika on /kk ?...
vesako:
Kyllä minä ainakin arvostan kotimaista lihaa ja vihanneksia.
Kyllä niiden tuotantoa täytyy tukea jos ei muuten kannata.
Ainakin tiedän mitä suuhuni laitan.
Tämä minun mielipiteeni.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta