Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Maatalouden lähtölaskenta

(1/11) > >>

joo o:

--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 15.11.2013     kello on 23:28 ---Minulla on uskoa kaivostoimintaan. Talvivaaralla sattui globaalin taloustaantuman aikaan tämä valitettava kipsisakka-allasepisodi. Tuotanto jouduttiin ajamaan alas ja rahat upposi katastrofiin.
Talouden alkaessa kasvaa (toivottavasti pian) myös nikkelin hinta alkaa nousemaan.
Kannattamattoman yrittämisen lynkkaamista ajatellessa talvivaaralla on kutenkin toivoa tulla aikaa myöten kannattavaksi toisin kuin maanviljelijät isoine uusine traktoreineen joita tuemme yli 2 miljardilla eurolla vuodessa.

--- Lainaus päättyy ---

Maatalous pitäisikin ajaa kerran alas ja kunnolla rysäyttää se nollille, 10 vuodeksi. Silloin taas alettaisiin arvostaan maanviljelijääkin ::)

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: joo o - 16.11.2013     kello on 11:58 ---Maatalous pitäisikin ajaa kerran alas ja kunnolla rysäyttää se nollille, 10 vuodeksi. Silloin taas alettaisiin arvostaan maanviljelijääkin ::)

--- Lainaus päättyy ---
      paljonkohan pottukilo maksas ja kananmuna kenno (10kpl) ;D

JJJ:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 16.11.2013     kello on 12:02 ---      paljonkohan pottukilo maksas ja kananmuna kenno (10kpl) ;D

--- Lainaus päättyy ---
Ei varmaan sen enempää kuin nykyisinkään. Ne olisivat vain tuotettu siellä missä tuotanto kannattaa. Jos nyt sitten haluaisi samaa tavaraa Fin-leimalla niin pitäisi maksaa se mitä pyydetään.
Maksetaan me verojen muodossa tälläkin hetkellä kotimaisesta tuotannosta ihan poskettomasti.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 16.11.2013     kello on 20:05 ---
Maksetaan me verojen muodossa tälläkin hetkellä kotimaisesta tuotannosta ihan poskettomasti.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo on hinta jonka minä olen valmis maksamaan. Tämän päivän maailmanmenoa kun seuraa niin ei tiedä minne ollaan menossa ja vaikka tuotannon hinta täällä on kova se pitää mielestäni säilyttää.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 16.11.2013     kello on 21:06 ---Tuo on hinta jonka minä olen valmis maksamaan.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo on oikeata puhetta.  Thumb
Nyt kun honotetaaan kuinka suomelta rahat on lopussa, nostaisivat veroja kaikilta läpikotaisin. Vain pari kolme vuotta ja asiat olisi kunnossa. Joku sanoo että, kuinka sitten joku ihmisryhmä tulee toimeen. Paljon paremmin ainakin kun kuus-seitkymmen luvulla ja silloinkin tultiin toimeen. Vai voipiko joku ulos katsellessaan sanoa että, kuinka täällä on köyhää.  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View