Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Nokian kartat
99:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 17.11.2013 kello on 09:05 --- internetyhteyden jakaminen, joka teki erillisen mokkulan raahaamisesta tarpeetonta Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Tuo vähänaikaa sitten WP:lle tullut mahdollisuus internetyhteyden jakamiseen on ollut vuosia peruskauraa muilla puhelimilla.
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 17.11.2013 kello on 08:22 ---Nämä saa ihan offline tilaan ettei tartte maailmalla dataa käyttää
--- Lainaus päättyy ---
Ei saa ainakaan E7 puhelimessa, se tarvitsee aina mobiilidatan jotta löytää oman sijaintinsa (niin no, kartat eivät sitä tosiaan vaadi).
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 17.11.2013 kello on 09:05 ---Ja tuo Lumian kamerakin on todella kalpea pelkkä haamu siitä mitä oli aikanaan N95 ja N8. Siis sellainen tekele jolla yksinkertaisesti ei kunnon kuvia enää saa :( Ainoat edes hieman positiiviset puolet tuossa on ollut kontaktien ristilinkitys (eli voin sanoa Lumialle että tämä jannu on sama kuin tässä ja tässä somessa) sekä internetyhteyden jakaminen, joka teki erillisen mokkulan raahaamisesta tarpeetonta Thumb
--- Lainaus päättyy ---
N95:n kamera oli mielestäni hyvä, mutta Lumian kamera ainakin L920 päivityksessä meni valovuodella ohi.
Tuo internetyhteyden jakaminen hiukan kyrsii. Mulla oli ennen kiinalainen ZTE jakamassa yötäpäivää dataa pöydän kulmalla. Nyt on ajamassa samaa virkaa L620. Harmi vain, että Lumiassa ei mitenkään saa ohjelmoitua jakoa pysyvästi päälle. Kun on kiinteä datamaksu, niin ei olisi tarvetta aina katkoa ja uudelllen virittää tuota jakoa.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 17.11.2013 kello on 11:23 ---Tuo vähänaikaa sitten WP:lle tullut mahdollisuus internetyhteyden jakamiseen on ollut vuosia peruskauraa muilla puhelimilla.
Ei saa ainakaan E7 puhelimessa, se tarvitsee aina mobiilidatan jotta löytää oman sijaintinsa (niin no, kartat eivät sitä tosiaan vaadi).
--- Lainaus päättyy ---
Löytää se, hidas on kylläkin. 920 löytää offline tilassa hetkessä paikan.
Tuo nettijhako tuli wp7.8:iin , Kaikissa wp8 koneissa ollut alusta alkaen.
Itse käytin E7:aa ulkoisen bt-vastaanottimen kanssa maailmalla.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 17.11.2013 kello on 09:17 ---No ei sitten mene... :)
Työpaikalle hommattiin alkuvuonna n. 80 Lumiaa.
Itse pidän puhelimesta, mutta valtavasti menee huoltoonkin.
--- Lainaus päättyy ---
No ehkä 30-40 olen itse myynyt tänävuonna. Nyttenkin löytyy 7 kpl erilaisia.
tämä wp8 on valovuoden edellä Sitä Lumia 800 mallia. Omassani on gdr3 sisällä mitä ei saa kuin developer ohjelman käyttäjät.
Siinä on kaikkea mukavaa tullut lisää ja tulee koko aika. mm raw kuvaus kameraan tulossa käyttöön.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 17.11.2013 kello on 11:46 ---Löytää se, hidas on kylläkin.
--- Lainaus päättyy ---
Määrittele "hidas".
Viimeksi kun kokeilin ilman mobiilidataa keskellä Tukholman Sergelin aukiota, niin usko loppui tuossa 20 minuutin kohdalla ja laitoin mobiilidatan päälle. Paikka löytyi alta 3 sekunnin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta