Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Myrskyvaroitus !!

<< < (22/25) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: ose - 14.12.2013     kello on 13:33 ---Kiertovesipumpun ja öljypolttimen kun sais pelaamaan niin riittäisi.

--- Lainaus päättyy ---

Yhellä tutulla on poltin ja pumppu samassa johdossa ja johto seinässä. Jos sähköt menee, ottaa johdon irti ja tökkää agrin kylkeen.

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 14.12.2013     kello on 17:14 ---Yhellä tutulla on poltin ja pumppu samassa johdossa ja johto seinässä. Jos sähköt menee, ottaa johdon irti ja tökkää agrin kylkeen.

--- Lainaus päättyy ---
      Voispa olla hyväksi jokaisella öljyä polttavalla omakotiasujalla tuollainen varaWoima systeemi...suositte len Thumb

jamppa508:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 14.12.2013     kello on 17:07 ---Shuko pitää silloin olla merkattu, että on oikeinpäin. Jos talossa on voimavirta pistorasia niin sen kautta on turvallista työntää vaikka vain yhtä vaihetta, mutta geniksen päässä pitää shuko olla oikeinpäin.

--- Lainaus päättyy ---
Minkäköhän takia? voiko aiheuttaa jotain vaurioita? Itse en ole sähkömies, joten kiinnostais  ;) kun meillä ei ole mitenkään merkattu, eli menee aina mitenpäin sattuu  :o eikä ole koskaan ollu mitään ongelmia

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 - 14.12.2013     kello on 17:42 --- Minkäköhän takia? voiko aiheuttaa jotain vaurioita? Itse en ole sähkömies, joten kiinnostais  ;) kun meillä ei ole mitenkään merkattu, eli menee aina mitenpäin sattuu  :o eikä ole koskaan ollu mitään ongelmia

--- Lainaus päättyy ---

Mietippä vanhaa taloa jossa nolla on kytketty maihin rasiassa lenkillä ja tökkäät shukon väärinpäin. Tämä oli vain huomio, että on mahdollista ongelmille. 88k5 voi kertoa varmasti asiat paremmin kuin minä koska minä en ole sähkömies. :D

sipu:
Naamakirjasta bongattua

Fortum Vikatiedotus
Seija-myrskyn korjaustyöt ovat edenneet hyvin, sillä päivän aikana sähköt on palautettu valtaosalle asiakkaistamme. Saaristoalueet ovat vaikeakulkuisuutens a vuoksi erityisen haastavia korjauskohteita, joissa töitä voidaan joutua jatkamaan vielä maanantaina. Barösundissa, Rymättylässä ja Petun saaristossa sähköjä on syytä varautua odottamaan jopa huomisiltaan saakka. Myös Yläneen, Lohjan ja Vihdin alueella verkko on vahingoittunut pahoin ja vikojen korjaus kestää pitkään. Työt maastossa jatkuvat myös pimeän tultua.
Seija-myrskyn korjaustyöt ovat edenneet hyvin, sillä päivän aikana sähköt on palautettu valtaosalle asiakkaistamme. Saaristoalueet ovat vaikeakulkuisuutens a vuoksi erityisen haastavia korjauskohteita, joissa töitä voidaan joutua jatkamaan vielä maanantaina. Barösundissa, Rymättylässä ja Petun saaristossa sähköjä on syytä varautua odottamaan jopa huomisiltaan saakka. Myös Yläneen, Lohjan ja Vihdin alueella verkko on vahingoittunut pahoin ja vikojen korjaus kestää pitkään. Työt maastossa jatkuvat myös pimeän tultua.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View