Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Pulinaa vetoautoista
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 20.11.2013 kello on 10:42 ---Hys hys, älä moiti XC70:stä kohta joku tulee päälle kuin yleinen syyttäjä. ;D
--- Lainaus päättyy ---
:D En ainakaan minä ;)
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 20.11.2013 kello on 13:00 --- :D En ainakaan minä ;)
--- Lainaus päättyy ---
Juu en tarkoittanutkaan sua, sä ymmärrät autojen ja volvojen päälle että autoja ne nekin vain ovat, ei sen kummempia. Thumb
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 20.11.2013 kello on 12:57 ---Saabista kun vaihtaa Subaruun niin ei tarvitse selitellä että miksi, molemmat hiukan valtavirrasta poikkeavia automerkkejä. Meillä kävi taas niin että kolmiovinen 900 sai väistyä 14 vuoden jälkeen ja tilalle tuli Toyota....ja on saanut selitellä että miten sitä nyt saabista toyotaan...perhe-elämä ja saabismi-harrastuksen vaihduttua ensin moottoripyöräilyyn ja sieltä sitten matkailuautoiluun, hyvin ovat sittemmin ymmärtäneet.
--- Lainaus päättyy ---
kyl mä olen saabisti
ainakin niin kauan
kuin tuo suabbi vanhus vaan jaksaa meitä kuskata Thumb
vaikka joka vuosi
siihen saakin nyt ruveta jonkin moista remppa tekemään
niin tulee se kuitenkin halvemaksi
kuin uuteen vaihto
tai edes melkein uuteen ::)
tuosta kun ei enään vaihdossakaan saa yhtään mitään
sanoo vain myyjä
että saat alennuksen
kun et tuo suabbia tänne ???
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 20.11.2013 kello on 10:42 ---Hys hys, älä moiti XC70:stä kohta joku tulee päälle kuin yleinen syyttäjä. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Pärjää Volvo silti paljon paremmin kuin yksikään etuvetoinen, ja sopii paremmin vaunun veturiksi kuin mikään henkilöautohybridi. Vai oletko käynyt Väisälänmäellä kokkeilemassa?
Kuka tuollaisia mäkiä nelivetohenkilöauto lla arkikäytössä nousee?
ihaa:
No nuo videon tapaiset testit on yhtä tyhjän kanssa perusautoilijalle, ei se isän RAVikaan tuota Volvoa kummempi ole mutta kyllä se silti pelkkää etuvetoa paremmin menee minne tahansa, olen sitä sen verran kokeillut ja jos tuonne Väisälänmäelle meinaa nousta niin aika lailla tuon oloinen mäkihän se on, eipä sinne talvella kyllä ole mitään hinkua eikä enää muulloinkaan, jos olet siellä käynyt niin tietänet että aika aakeetalaaketa se nykyään on.
Etenemiskykyä on testattu TM:n talvitesteissä ja kyllä niissä etuvetoisissakin on aika lailla eroja, toiset pääsee ja toiset ei, sama juttu myös nelivetoisten suhteen mutta Subarun nelivetoa aika harva päihittää olipa mikä mäennousu kyseessä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta